Jump to content

S n u s


minigun
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är kanske så att Stell tål det bättre än jag, eller så e jag kärring på det sättet att jag lägger märke till minsta förändring och oroar mig alldeles i onödan. :)

Anledningen jag tycker du är en kärring är för att du går ut och säger att snus är så fruktansvärt farligt for DIG. Sen skiter du i om du är den enda i världen som har det problemet.

"Jag är alergisk mot vatten, nu måste hela jordens befolkning flytta till en ny planet utan vatten för jag inte tål det" -Det är samma sak..

Så skribb, ta dig i dalen. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl inte särskilt trevligt att kalla nån kärring och halv-skryta med att man SJÄLV inte fick nån biverkning :angry:

det är väl inte direkt så en moderator ska vara? (inget taskigt) men en moderator ska typ vara en sån där allvetande och lite tyst snubbe som alltid säger rätt saker :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl inte särskilt trevligt att kalla nån kärring och halv-skryta med att man SJÄLV inte fick nån biverkning :angry:

det är väl inte direkt så en moderator ska vara? (inget taskigt) men en moderator ska typ vara en sån där allvetande och lite tyst snubbe som alltid säger rätt saker :o

Och alla har förstås samma syn på hur en moderator ska agera? :)

Jag skryter inte ett skit, tycker bara det är barsligt att säga till alla att inte börja snusa för att han fick ont i truten..

BARN, SLUTA RUNKA! DET VAR NÅGON SOM SLIT AV SIG KUKEN PGA DET! DET KAN HÄNDA ÄVEN DIG!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och alla har förstås samma syn på hur en moderator ska agera? :angry:

Jag skryter inte ett skit, tycker bara det är barsligt att säga till alla att inte börja snusa för att han fick ont i truten..

BARN, SLUTA RUNKA! DET VAR NÅGON SOM SLIT AV SIG KUKEN PGA DET! DET KAN HÄNDA ÄVEN DIG!!

Varför måste du överdriva så mycket StellHell? Dina jämförelser är helt idiotiska och du uppträder dåligt.

Du tycker att det är barnsligt att han rekommenderade folk att inte börja snusa. Varför? Blir du ledsen om folk ger upp tankarna om att börja snusa? Han ljuger ju inte och vad mer än sanningen är det bästa argumentet?

Det ända barnsliga här är inte att han tycker att man inte ska snusa, det är dina jämförelser. Det är du som uppträder mest som en kärring här, en okunnig sådan...

Ajaj...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm. jag har många åsikter i snus/rök ämnet.

du, stell sa ju att man blev "sund i kropp och själ" vilken jag antar att du menar att man känner sig starkare när du tar dig en råttblöja, men innan du började snusa så kände du dig knappast hängig för att du inte fick en snus.

VARFÖR ska man snusa? det är ju inte bra till något. man riskerar läpp och mag cancer, det kostar mycket pengar (köp en ostbågspåse istället eller spara till en bil). nu kanske ni tycker jag är totalt dum i huvudet, men jag är totalt emot snus. det luktar satan, det ser ut som om man fått på käften om man har en rått skit under läppen och det är fruktansvärt vidrigt när det rinner.

på min skola verkar alla skryta om att de snusar, typ de pratar hela tiden om vilken snus som är godast och vilken som rinner mest. och det ser ju förjävligt ut när man tar ut det, oftast så ligger det asmycket med saliv på dem och man får brunt vidrigt spott och det luktar som någonting som kommer därbakifrån.

och rökning, det borde förbjudas på allmänna platser för de som röker verkar inte ta hänsys till de som har astma och passiv rökning är farligare än att suga på kistspiken själv. skulle man inte få friskluft mellan blossen skulle man dö efter en cigarett och har ni sett skillnaden på en icke-rökares lunga och en rökares lunga? kanske i biologin? det är en förjvlig skillnad. den rökandes lunga är aldeles förkolnad av kära och gifter. äckligt

och igentligen är både snus och tobak över huvudtaget en sorts drog, för både tobak och hach kommer ju från plantor, eller hur? kanske inte lika farligt att ta sig en självmordspinne eller en älg lort som att dra i sig en spruta med vitt bajs, men det är fortfarande farligt.

aja, det får räcka. har fortfarande mycket att säga, men då läser ni alldrig allt :unsure:

nu tror ni säkert att jag inte vågar prova snusa eller röka, visst vågar jag, men jag vill inte leva ett kortare liv med sjukdomar bara för att vara "cool"

tänk på det här nu. puss puss (om ni inte har en snus inne :ermm: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...