Jump to content

S n u s


minigun
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

"Jag är alergisk mot vatten, nu måste hela jordens befolkning flytta till en ny planet utan vatten för jag inte tål det" -Det är samma sak..

Jag måste verkligen säga att det e väldigt idiotiskt att jämföra snus med vatten.

Snus ÄR skadligt och vatten kan man inte leva utan, och du bör inte ens försöka förneka det faktumet.

Nu tror jag inte att det är så farligt att man dör en mycket tidig död för att man snusar, men det är iallafall inte hälsosamt! Det det värsta är kanske att det är dyrt att snusa! -_-

Jag avråder alla från att snusa, inte för att jag tycker att det känns lite konstigt på MITT tandkött utan för att jag vet att man inte har ut något av det. Det kostar bara pengar och skadar hälsan, (kanske inte så mkt men det är iaf inte BRA för hälsan!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart det är bra att folk börjar snusa. Man blir sund i både kropp och själ.. -_-

HAHA! det där får pris för årets mest ignoranta kommentar! herregud stellan, hur kan du tycka att det är BRA att nåt barn börja snusa? jag tror du skulle vara lika lycklig (eller olycklig) som du är nu om du aldrig börjat snusa.

Jag tycker att GUD (eller vad han nu heter nuförtiden) kommer och säger lite smarta saker -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När vi nu diskuterar snus så e jag nyfiken på om ni som e under 18 och snusar (eller kanske röker) kan köpa ut själva eller har ni någon som köper ut åt er?

Jag har aldrig haft några problem att köpa själv. Hade ett favoritställe där dom inte verkade bry sej så mkt. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah.

Ni får gärna "äga" mig hur mycket ni vill. Jag råder ändå alla att börja snusa.

Det är lika stor chans att man dör av snus som om man dör av något annat och det vet ni också. :lol:

Förvisso men ... herregud ! Man ska inte uppmana någon att börja med något beroendeframkallande, hälsofarligt(jo, det står på undersidan!) och dyrt!

tss..TSS TRIPPEL-tss

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...