Jump to content

S n u s


minigun
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Därför när man är så liten vet man itne bättre :angry:

Bullshit, en i femman (FEMMAN!) på våran skola stog och rökte, och hela skolan hade haft ett tema (rökning/snus) veckan innan...

Fast det är klart, alla vet ju inte skadorna med snusning och rökning, men det är skolans och föräldrarnas rätt att informera!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bullshit, en i femman (FEMMAN!) på våran skola stog och rökte, och hela skolan hade haft ett tema (rökning/snus) veckan innan...

Fast det är klart, alla vet ju inte skadorna med snusning och rökning, men det är skolans och föräldrarnas rätt att informera!

Det är itne bullshit. Killen vill verka cool inför andra personer!

Och sen när han blir äldre fattar han att det inte var så coolt att röka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig snusat själv, men en kompis till mig som gör det, har HÅL i tandköttet... :angry::rolleyes: Tänk på det...

Förövrigt tror jag att jag kommer att börja röka i framtiden... älskar allt med rök! :alien:

Börja inte röka det är bara skit.. Sen är det jävligt svårt att sluta..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte jävligt svårt att sluta snusa?

Jo, men jag var ingen storsnusare och har inte snusat så länge heller..

Snusade bara portionssnus, har hört att det ska vara skonsammare för tandköttet än baksnus? :unsure:

Hursomhelst är det idiotisk att snusa och jag avråder alla från att börja, man ångrar sej bara. ;P

Hade inga planer på att snusa men nån kompis bjöd och sen igen och igen och tillslut står man plötsligt där och ska precis köpa sej en dosa. ;)

Om man nu vill testa så ska man verkligen lova sej själv att bara testa 1 eller 2 ggr, för det är väldigt lätt att det blir en till och en till.. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag snusade när jag var nio första gången - och gissa om jag kände mig cool! Det var en kille som hade köpt en sån där snusdosa som smakar mint viklet innebar att jag kunde snusa! Jag blev dock alltför snurrig och illamående, så jag slutade.

Dessutom rökte jag första gången vid tre års ålder - min farfar bjussade mig på sin pipa. Jag fick ett hostanfall, grät och rökte aldrig mer igen. Tack farfar för att du lärde mig denna läxa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men jag var ingen storsnusare och har inte snusat så länge heller..

Snusade bara portionssnus, har hört att det ska vara skonsammare för tandköttet än baksnus? ;P

Hursomhelst är det idiotisk att snusa och jag avråder alla från att börja, man ångrar sej bara. ;P

Hade inga planer på att snusa men nån kompis bjöd och sen igen och igen och tillslut står man plötsligt där och ska precis köpa sej en dosa. ;)

Om man nu vill testa så ska man verkligen lova sej själv att bara testa 1 eller 2 ggr, för det är väldigt lätt att det blir en till och en till.. :P

Kärring.. ;P

Snusat i ca. 6år utan minsta lilla biverkning.

General foo life :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...