Jump to content

Ditt IQ?


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

De flesta har troligen testat sitt IQ någon gång. Troligen också de flesta på www.mensa.dk. Om inte, gör det. Ni kommer tycka att jag är sent ute med att skriva detta, men kan ni inte skriva vad ni fick för resultat i denna tråd? Gör testen bara en gång för att vara rättvis mot er själv.

Mina resultat:

www.mensa.dk - 126 i IQ (ett år sedan...)

www.mensa.se - Där fick jag 14/18 på provtestet. Efter du har gjort det kan du göra ett till. Det finns det lätta och det svåra. På det svåra fick jag 13/18. (slarvade lite - för jobbigt efter ett tag...)

Som sagt är detta troligen inget nytt för er, men skriv era resultat isf. Om ni ända vill klaga - så gör inte det, skit i tråden isf!

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.. Eller så vågar du inte berätta vad du fick? :P

Men jag säger som Okka, jag behöver inget test jag heller, jag är smart och det vet jag själv.

Haha, faktiskt har jag aldrig gjort ett IQ test...gör jag ett så tror jag då inte att jag kommer få vad som klassas som "dåligt" heller, men visst - nog är det rädsla blandat med nyfikenhet alltid som far omkring inom mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...