Jump to content

LOST


Elander
 Share

Recommended Posts

Finalen förlängs med en halvtimme! Det gör avsnittet hela 2 timmar och 30 min långt (vet ej om det är med eller utan reklam)! :naughty:

http://livefeed.hollywoodreporter.com/2010...a-halfhour.html

Det är med reklam. <_< Förstår att dom vill förlänga finalen, reklamplatserna var inte direkt billiga. Läste 900 000 dollar för 30 sekunder nånstans. Tur att vi slipper genomlida all reklam som kommer att vara med!

Tycker att "The Candidate" var tokbra! Kan

dock inte hålla med om att jag grinade så hemskt vid Jin och Suns död, tycker att dom skulle ha lagt mer tid på Sayids död. Däremot var det en jäkligt vacker scen, men det kändes bara som att det kom från ingenstans. Charlies död byggdes upp för flera avsnitt och herregud vad jag grinade när stunden kom, men nu verkar dom bara stress-döda folk, snabbförklara stora funderingar som vi har tänkt på i fem år.

Missta mig inte bara, tycker att allting är grymt hittils, bara, inte som jag förväntade mig! (om det nu nånsin skulle ha kunnat vara som jag förväntade mig..)

Edit:

Och VARS tog Lapidus vägen?

:rolleyes: Han borde också ha fått en vacker scen tycker jag, åtminstonde ett klipp där man såg honom flyta runt livlös där man får tänka "men nej!". Fast, han kanske inte är död heller, fem kronor på att han är ond på nåt sätt. Ett väldans sammanträffande att just han flög Nigera-flyget!

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är med reklam. <_< Förstår att dom vill förlänga finalen, reklamplatserna var inte direkt billiga. Läste 900 000 dollar för 30 sekunder nånstans. Tur att vi slipper genomlida all reklam som kommer att vara med!

Edit:

Och VARS tog Lapidus vägen?

:rolleyes: Han borde också ha fått en vacker scen tycker jag, åtminstonde ett klipp där man såg honom flyta runt livlös där man får tänka "men nej!". Fast, han kanske inte är död heller, fem kronor på att han är ond på nåt sätt. Ett väldans sammanträffande att just han flög Nigera-flyget!

Jag är ganska övertygad om att Lapidus INTE är ond, hurvida han dog eller inte vet jag inte. Han skulle ju kunna återvända i någon kommande avsnitt som en hjälte i någon situation och rädda dom, men vem vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara ett avsnitt kvar nu??

Jag har inte fattat nåt av de senaste avsnitten.

De verkar inte finnas något rikigt mål, de bara springer runt och ena stunden ska de göra en sak, andra sunden något annat.

Hittade en bra förklaring på varför dom kom tillbaka till Ön i Säsong fem, och vad dom vill göra nu när dom är där :

Jack kom tillbaka därför att hans liv brakade ihop och kände skuld för de han lämnade - Vill inte lämna ön.

Hurley - En följeslagare som gör vad folk säger. Jacob fick honom dit. - Vill lämna ön då monstret jagar honom och de andra vill lämna. Han är som sagt en följeslagare.

Kate - Ville hämta Claire och vill nu lämna ön med Claire.

Sayid - Ville aldrig komma tillbaka ön men blev gripen av Illana.

Ben - Ville tillbaka då han förmodligen förväntade sig att bli ledare för others igen då Locke var död. - Okänt ifall han vill lämna ön.

Frank - Råkade vara pilot.

Sun - Ville hämta hem Jin och fortsatte tills hennes död att vilja lämna ön med Jin.

Desmond - Blev kidnappad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade en bra förklaring på varför dom kom tillbaka till Ön i Säsong fem, och vad dom vill göra nu när dom är där :

Jack kom tillbaka därför att hans liv brakade ihop och kände skuld för de han lämnade - Vill inte lämna ön.

Hurley - En följeslagare som gör vad folk säger. Jacob fick honom dit. - Vill lämna ön då monstret jagar honom och de andra vill lämna. Han är som sagt en följeslagare.

Kate - Ville hämta Claire och vill nu lämna ön med Claire.

Sayid - Ville aldrig komma tillbaka ön men blev gripen av Illana.

Ben - Ville tillbaka då han förmodligen förväntade sig att bli ledare för others igen då Locke var död. - Okänt ifall han vill lämna ön.

Frank - Råkade vara pilot.

Sun - Ville hämta hem Jin och fortsatte tills hennes död att vilja lämna ön med Jin.

Desmond - Blev kidnappad.

Ang. Hurley, han träffade ju Michaels(varför heter alltid den svarta karaktärer det?) spöke. Och han sa ju till Hurley att han inte fick lämna ön med monstret för att då skulle alla dö. Men det verkar inte som han har brytt sig om det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla pratar ju ändå om de senaste avsnitten som visats i USA så varför använder ni spoilerskydd? Bättre att märka tråden med spoilervarning, men intelligensnivån här kanske inte är så hög?

Passa dig jävligt noga, okej!?!? :naughty::teehee:

Senaste avsnittet var så jävla episkt, men det känns sjukt att det bara är 10 dagar tills hela skiten är slut. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla pratar ju ändå om de senaste avsnitten som visats i USA så varför använder ni spoilerskydd? Bättre att märka tråden med spoilervarning, men intelligensnivån här kanske inte är så hög?

Haha lamt!

---

Bra avsnitt!

Kaxigt att visa

tillbakablick från säsong 1

! Bara för att visa att de minsann har

tänkt på allt

! :teehee:

Det modern sa i början av avsnittet, att varje fråga leder till flera nya, känns som ett sätt för dem att slippa ha bra svar på vad ljuset är för nåt och vad modern var för nåt. Men jag hoppas ändå vi får de frågorna besvarade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kuk. Kan inte skriva med spoilers, datorn är cp. Funkar det att skriva med vit färg? Är ingen jättestor grej iofs, men ändå.

Eller om du skriver jättesmått! :teehee:

Fast om du skriver [spoiler innan och efter så borde det bli spoilermarkerat för oss andra

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså senaste avsnittet 06e16 heter ju "The End". Är det säkert att inte detta är det sista? Enligt imdb:s episodlista finns det inga mer avsnitt heller.

Jag har alltså inte sett det ännu, vill veta innan jag kollar ^_^

edit: oj, detta borde vara avsnitt 15 enligt imdb.. har blivit fel någonstans. Då är det ett avsnitt kvar iafl!

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså senaste avsnittet 06e16 heter ju "The End". Är det säkert att inte detta är det sista? Enligt imdb:s episodlista finns det inga mer avsnitt heller.

Jag har alltså inte sett det ännu, vill veta innan jag kollar :doh:

edit: oj, detta borde vara avsnitt 15 enligt imdb.. har blivit fel någonstans. Då är det ett avsnitt kvar iafl!

The End är nästa avsnitt, i två delar, och det är slutet! 2½ timme långt totalt, med reklam. Det sänds den 23e i USA (på söndag), så vi kan se det på måndag! Dessutom är det ett dubbelavsnitt som sammanfattar hela serien innan (jag ska iallafall se det, för att hypa mig lite) och efteråt är det en talkshow-grej efteråt med alla skådespelare och skapare som också borde vara värd att se på. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...