Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Vilken "ras" på Horde sidan tycker ni jag ska vara?

Undead eller Tauren? isåfall vilken Sorts gubbe?? mage,rouge eller shaman?

Säg något annat om ni vill..=)

//Tobias

Undead och Trolls är klart dem coolaste i spelet, så msåte du välja mellan taurne o Undead så ta undead, tauren har ju puckelrygg o allt, det stör mig grymt mkt >.<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken "ras" på Horde sidan tycker ni jag ska vara?

Undead eller Tauren? isåfall vilken Sorts gubbe?? mage,rouge eller shaman?

Säg något annat om ni vill..=)

//Tobias

Gör en Tauren Rogue, de är klart roligast!!11

Nae, men välj de du tror passar din spelstil bäst. Gillar du close combat, välj en meleeclass. Gillar du att kasta magi o sånt, välj en spellclass osv.

Redigerad av beat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Onyxia är nu på farm stadiet för oss. Tog ner henne idag på 15minuter utan en enda förlust. (lär er älska Greater Fire Protection Potion)

Ragnaros på Torsdag. Får väl se hur det går. Finns en poll på Sunstider.net forumet (realm forum inofficiellt) där dom rankar dom "bästa" guilderna för båda sidorna. det är 1 guild som har dödar Ragnaros än så länge. Vi är tippade att bli det andra guilden som dödar honom. Och jag tror det kommer gå ganska bra på Torsdag. Fick ner honom till 60% första gången vi försökte. Utan några förberedelser eller potions. Nu har vi samlat och fixat fire res i en vecka så vi kan ju alltid hoppas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...