Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Någon som kan den snabbaste vägen från där man börjar som Night Elf till Stormwind?

Försök hitta en snäll mage som kan göra portal till IF eller SW.

Annars måste du gå till Darnassus-> ta portalen därifrån till Ruth'teran Village eller vad den hette-> ta båt till Darkshore därifrån-> sen ta båt till Westfall-> gå till Dun Morogh-> ta tåget ifrån IF till SW.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försök hitta en snäll mage som kan göra portal till IF eller SW.

Annars måste du gå till Darnassus-> ta portalen därifrån till Ruth'teran Village eller vad den hette-> ta båt till Darkshore därifrån-> sen ta båt till Westfall-> gå till Dun Morogh-> ta tåget ifrån IF till SW.

Nästan :D

Startstället Gå Darnassus Portal Ruth'teran Village Båt Auberdine(Darkshore) Båt Menethril Harbour(Wetlands) Gå Loch Modan Gå Dun Morgh Gå Ironforge Gå Deeprun Tram Åka tufftuff :D Stormwind

Blues: Nej, det bara buggade loss :rolleyes:

Redigerad av ZalCiNoWa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästan :o

Startstället Gå Darnassus Portal Ruth'teran Village Båt Auberdine(Darkshore) Båt Menethril Harbour(Wetlands) Gå Loch Modan Gå Dun Morgh Gå Ironforge Gå Deeprun Tram Åka tufftuff :D Stormwind

Blues: Nej, det bara buggade loss :rolleyes:

Jag självklart Wetlands och inte Westfall jag menade xD blandar ihop dom ibland, båda börjar ju typ på "We", kanske därför :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyrs Hand, Hearthglen, mycket stålar, bra xp. Kan vara jobbigt för vissa klasser dock.

Själv grindade jag på Orcs i Burning Steppes upp till 60. Men det bästa är ju att göra 5-manna instances imo, så questar man och får fet xp på samma gång, och det är ju roligare att spela i party i en instance, än att grinda hela dagarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyrs Hand, Hearthglen, mycket stålar, bra xp. Kan vara jobbigt för vissa klasser dock.

Själv grindade jag på Orcs i Burning Steppes upp till 60. Men det bästa är ju att göra 5-manna instances imo, så questar man och får fet xp på samma gång, och det är ju roligare att spela i party i en instance, än att grinda hela dagarna.

Ja, men kan vara svårt att få grupp till LBRS, Scholo, Strat etc... :P

Vill grinda i Tyr's Hand i guilden men alla är upptagna när jag frågar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...