Jump to content

The Godfather - Nya uppgifter från EA Games


Crice
 Share

Recommended Posts

Kom upp en ruta där det stog att jag startat krig med Cunno-familjen eller liknande och för att vinn/göra slut på kriget skulle man muta en FBI-agent eller spränga en av deras affärsrörelser. Har ett par frågor.

Var kan jag hitta FBI-agenter? Och hur är de markerade på kartan? Vilken färg har Cunno-familjen? Och hur spränger man en hel affärsrörelse? Hittills har jag bara lyckats spränga skåp öppna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 537
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur fanken gör man för att ta sig ut ur en bil? Tror jag har testat trycka på varenda knapp som finns på tangentbordet nu :rolleyes:

Samma knapp som man tar sig in i den?

Annars så kan du trycka på Esc och options och ändra kontrollerna..

Action tror jag det hette..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom upp en ruta där det stog att jag startat krig med Cunno-familjen eller liknande och för att vinn/göra slut på kriget skulle man muta en FBI-agent eller spränga en av deras affärsrörelser. Har ett par frågor.

Var kan jag hitta FBI-agenter? Och hur är de markerade på kartan? Vilken färg har Cunno-familjen? Och hur spränger man en hel affärsrörelse? Hittills har jag bara lyckats spränga skåp öppna.

För att spränga en affär så behöver du bara slänga in en bomb i butiken, ingen dynamit utan en bomb, KABOMOPSALCH!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att spränga en affär så behöver du bara slänga in en bomb i butiken, ingen dynamit utan en bomb, KABOMOPSALCH!

Härligt, jag testade det på en annan familjs affär och den blev en fin brasa. Men bomben jag andvände hade jag skaffat i början av spelet, och jag minns inte var jag kan skaffa bomber. De här hälarna på stan, hittar bara folk med hagelgevär, pistoler, och kpistar eller liknande men inga bomber. Vilken hälare säljer dom och var står han? Måste få veta. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör man för att se på kartan? (Om det äns finns någon)

På PC alltså. Det är så jävla jobbigt att åka runt och inte hitta dit man ska ;)

Trycker du på Escape under spelets gång kommer du till menyn där det bland annat finns en karta.

Haha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har spelet till datorn och är lite missnöjd. Det är särskillt styrningen jag är less på. När jag drar musen åt vänster så vrids kameran åt höger. Ska det vara så eller går det att ändra??

Japp, tror det går att ändra i options.

Jag stör mig på att polisbilarna alltid åker snabbare. Har inte kört så jättemycket än men det verkar som det är så. Även om jag själv har polisbil så kommer de ikapp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...