Jump to content

The Godfather - Nya uppgifter från EA Games


Crice
 Share

Recommended Posts

Så detta spelet är alltså prisvärt? Är det bättre än GTA eller?

GTA SA är friare än Godfather.

Men Storyn i Godfather är jävligt bra, grafiken är bra (förutom det där med svarta bilrutor :'( ), och man får göra utséendet på gubben, välja nya kläder och mycke mer...

Jag tycker iaf det är värt pengarna :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 537
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men snälla kan ingen svara på min fråga. Om det ska vara video eller ej när man kör new game och don corleone säger några ord precis innan man får spela huvudkaraktärens pappa. jag får bara upp ljud och text. Är det något fel på min ps2 skiva eller ej. Jag ser att flera av er som skrivit har spelet så varför kan ni inte bara svara. Öppet köp varar inte hur länge som helst.

/Väldigt tacksam för svar :wub::P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan någon berätta hur man mutar fbi agenter, det står att jag ska göra det för att vinna krig.

Kolla på kartan, Till höger där så bläddrar du ner till svartmarknaden där finns fbi agenter

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla kan ingen svara på min fråga. Om det ska vara video eller ej när man kör new game och don corleone säger några ord precis innan man får spela huvudkaraktärens pappa. jag får bara upp ljud och text. Är det något fel på min ps2 skiva eller ej. Jag ser att flera av er som skrivit har spelet så varför kan ni inte bara svara. Öppet köp varar inte hur länge som helst.

/Väldigt tacksam för svar :P^_^

Huvudkaraktärens pappa? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Huvudkaraktärens pappa? :ermm:

Ja, man spelar som han i början och slår ner ett par människor innan nån Don kommer och säger åt sina män att skjuta. Hans far som du spelat dör, och då är det hans son som ser det som du spelar som i spelet och Don Corleone pratar med honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar jag med

Det är lager, de är markerade på samma sätt som en vanlig affär. De är dock skyddade av oftast 3 bilar, och sen är det fiender lite här och där inne på lagret och du måste döda alla och ta över lagret, det försvagar familjen som ägde lagret innan och stärker Corleone-familjen. Men det spelar ingen roll om du gör det.. man kan klara storyn i alla fall. Men för att bli Don över NY så behöver du ta över alla lager.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, Tog över Cunnofamiljens lager nyss, Ganska *host*svårt*host*

Lyckades med mitt första bankrån nyss, 30.000 blev bytet, Sen fick jag köpa ammunition igen för 2.000 :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...