Jump to content

The Godfather - Nya uppgifter från EA Games


Crice
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 537
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tänkte att jag lika gärna kunde ta upp den här frågan i den här tråden...

Jag fick nyss loads of money. Summan ligger på en nivå som klarar av att läggas till åtminståne ett nysläppt tv-spel.

Min undring är som följer:

Är spelet som diskuteras i den här tråden värd sitt pris, eller finns det något annat speciellt spel (gc, ps2) som man absoluuuuuuuuuuuut måste kolla in.

Några förslag på spel som jag känner mig sugen på att köpa för tillfället (fuckin' spelbegär) är Driver Parallel Lines , Hitman: Blood money (fast det köper jag i vilket fall som helst) Godfather, Shadow of the Colussus och Ico. Vilka av dessa anser ni är av mest värde?

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte att jag lika gärna kunde ta upp den här frågan i den här tråden...

Jag fick nyss loads of money. Summan ligger på en nivå som klarar av att läggas till åtminståne ett nysläppt tv-spel.

Min undring är som följer:

Är spelet som diskuteras i den här tråden värd sitt pris, eller finns det något annat speciellt spel (gc, ps2) som man absoluuuuuuuuuuuut måste kolla in.

Några förslag på spel som jag känner mig sugen på att köpa för tillfället (fuckin' spelbegär) är Driver Parallel Lines , Hitman: Blood money (fast det köper jag i vilket fall som helst) Godfather, Shadow of the Colussus och Ico. Vilka av dessa anser ni är av mest värde?

Driver PL.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, hur fan ska jag orka vänta enda till hösten för att få lira det till Xbox 360? Man får hoppas att dom uppgraderar grafiken en aning i alla fall med tanke på den extra tid dom lägger ner på det.

Sen blir det kul att se, dom ska ju tydligen släppa ett eller två Gudfadern spel till efter det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...