Jump to content

The Godfather - Nya uppgifter från EA Games


Crice
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 537
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag köper inte ett spel för sexhundra spänn för att klara det på tre dar eller nån/några veckor. Jag vill ha något därefter annars köper jag det inte för detta pris.

Det kommer ju att finnas freeride.. så de finns att göra efter uppdragen :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om båda blir en flopp då? Sen ska jag önska mig ett nytt grafikkort. Kommer inte då allt. Sen är dom ganska dyra vid releasen, runt sexhundra.

Vart köper du spel? Finns för 500 kr på dom flesta ställen. X360 versionen av Godfather kommer säkert kosta 600 kr.

Redigerad av Frostic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men så är det. Tider förändras. Priser höjs. Men XBox och PS2 har gått ner rätt ordentligt. De flesta kostar under 500 kr nu och de har kostat 700 innan.

Vi gnäller om priser men samtidigt har vi inget att gömföra med förutom PC spel som faktiskt är billigare att producera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men så är det. Tider förändras. Priser höjs. Men XBox och PS2 har gått ner rätt ordentligt. De flesta kostar under 500 kr nu och de har kostat 700 innan.

Vi gnäller om priser men samtidigt har vi inget att gömföra med förutom PC spel som faktiskt är billigare att producera.

PC-spelen är inte billigare att producera, det är så att Microsoft, Sony och Nintendo tar ut licenspengar på varje spel, det är därför dom kan sälja konsolerna så pass billigt om man jämför med en ny dator med samma specifikationer då.

Redigerad av Frostic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PC-spelen är inte billigare att producera, det är så att Microsoft, Sony och Nintendo tar ut licenspengar på varje spel, det är därför dom kan sälja konsolerna så pass billigt om man jämför med en ny dator med samma specifikationer då.

Tur de

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Driver 1 sög. Driver 2 sög. Driver 3 sög. Driver 4... någon som ser ett mönster? Men vem vet? Det kanske blir bra. Men troligtvis så blir The Godfather bättre.

Enligt mig så var Driver 1 och två bra på sin tid. Dom var före GTA-spelens utveckling också. Driver3 var sådär. Grym bilfysik och roliga uppdrag (men för svåra). Det jobbiga var att karaktären var så stel vilket är fixar I det nya.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta låter ju helt underbart!

Wield the Power of the BlackHand

To rise through the ranks of the Family, you have to know how to get what you want out of people. In The Godfather The Game, you do this through BlackHand Control.

The innovative BlackHand control system gives you many ways to interact with characters in the game. If someone has something you want, you can negotiate with them. If they don’t want to do business with you, you have many ways to intimidate them. And, if they still don’t see things your way, you can eliminate them.

One of the best features of BlackHand Control is that you have the ability to push only as far as necessary to get what you want. You can talk to people, grab them, shove them, throw them through windows, beat them to a pulp, and even strangle them to within an inch of their life. You always have the option of pushing farther than necessary—but remember what happened to the overzealous Sonny Corleone at the tollbooth.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...