Jump to content

The Godfather - Nya uppgifter från EA Games


Crice
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 537
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nä, jag har också sett trailers och vissa av dom är ju ingame, och i dom har man ju inte sett såna här problem, så vi får hoppas att dom här bilderna är från hösten och att dom bara råkade visa upp dom nu.

För jag hoppas ändå otroligt mycket på det här spelet. Skulle ju vara sjukt om dom gör spelet fulare, för det dom visade upp i senaste trailern såg ju mycket bättre ut än dom där bilderna. Så jag tror helt enkelt det kan vara som några här säger bilder från låga inställningar på PC.

Man får hoppas på det.

Redigerad av Frostic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väll en av sakerna man ska döma det för? :huh:;)

Ett spel blir inte automatiskt "grymt" för att det visar upp "grym" grafik på screenshots.

Med andra ord, bara för att screenshots visar upp inte allt för imponerande grafik så kan man inte kalla spelet kasst för det. Grafik är bara en del i hela spelet att döma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir så jävla trött på personer som bara dömmer ett spel efter dess grafik. Det finns många bra spel som man verkligen kan åka hem från semestern bara för att få spela, men vars grafik suger. Själv så tycker jag inte att Gta:sa har den snyggaste grafiken som kan åstakommas. Men spelet är det bästa som står i bokhyllan. Men som sagt, döm inte ett spel efter dess grafik, spelglädjen som pirrar i hela kroppen när man spelar har större betydelse. Bilderna har föresten inte så bra kvalité. Det kan vara en av många orsaker till att bilderna som Frostic visade hade lite sämmre grafik. En annan orsak kan vara att de bilder som publicerats tidigare av EA kommer ifrån en dator med bättre grafikkort. Eller någon annan konsoll. Man får tänka till lite ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grafiken brukar vara ett bra sätt att se hur mycket tid som har lagts ned på spelet... Om mycket tid läggs ned på spelet är det i många fall bra, ofta hinner de också göra grafiken bra.

Men jag håller med om att ett spel inte blir bra automatiskt bara för att grafiken är bra.

Jag säger bara att man på förhand kan att se hur ambitiösa spelutvecklarna är, genom att titta på grafiken. Är grafiken bra har de lagt ned mycket tid, och spel blir ofta bra ifall mycket tid läggs ned på dem. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser ut som ett Playstation 1 spel tycker jag.

Då var det längesedan du spelade PS1. Det ser mer ut som GTA:SA grafik fast bättre. Detta är ju ofärdiga bilder samt det är till denna generationens konsoller och inte nästa.

Gemför:

PS1

PS1

PS1

Godfather

Godfather

Godfather

GTA:SA

GTA:SA

GTA:SA

Om ni kollar bilderna så ser ni skillnaden och märker att Godfather har tillochmed bättre grafik än GTA: San Andreas. Saken är den att vi har blivit så grafik skadade med XBox 360 och Next Gen bilder att de spelen till PS2 och XBox börjar verka dåliga. :unsure:

EA gör en massa spel och visseligen är många dåliga men samtidigt har de gjort en massa jätte bra spel. Och att säga att man inte täker ens pröva spelet för att de har gjort det är rätt barnsligt tycker jag. :)

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där spelet ser bra ut :lol:

Men det är et helvette att Electronic Arts gör så jäävla barnvänliga spel :)

så de skulle inte ens vara nära till att skada än unge som ser på et spel med 15+ som är gjort av EA.

Får jag säga mitt så borde det här spelet vara gjort och släppt av Rockstar Games ;P

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där spelet ser bra ut :lol:

Men det är et helvette att Electronic Arts gör så jäävla barnvänliga spel :)

så de skulle inte ens vara nära till att skada än unge som ser på et spel med 15+ som är gjort av EA.

Får jag säga mitt så borde det här spelet vara gjort och släppt av Rockstar Games ;P

Tror det kommer vara 18+ på detta :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj oj oj, efter de nya trailers så vill jag bara ha spelet mer. Det ser verkligen snyggt ut och jag kan knappt vänta tills jag får vända upp och ner på New York och jobba för familjen. ;)

Kan inte längta mer om det så var ett GTA spel. Ser verkligen lovande ut. Speciellt de olika sätten att döda folk på, slå/tortera dem, slänga ner dem från ett tak... spelet verkar grymt. Och bil-scenerna verkar bra de också. Om de bara är hälften så bra som GTA så lär det bli mycket bra.

Hoppas man får mycket frihet också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där spelet ser bra ut ;)

Men det är et helvette att Electronic Arts gör så jäävla barnvänliga spel -_-

så de skulle inte ens vara nära till att skada än unge som ser på et spel med 15+ som är gjort av EA.

Får jag säga mitt så borde det här spelet vara gjort och släppt av Rockstar Games :P

Det klokaste nån sagt på forumet. (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det klokaste nån sagt på forumet. -_-

Om Rockstar Games hade gjort det så hade det blivit en parodi av The Godfather filmen. (Jag älskar Rockstars spel men jag har aldrig spelat ett seriöst)

Och efter att ha kollat de trailers som finns så kunde det inte bli bättre. Och det är 18+ så det lär inte vara barn vänligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte vad åldersgränsen har att göra med huruvida spelet besitter en fömåga att sprida spelglädje eller inte. Kan någon förklara var sambandet mellan just åldersgränsen och spelglädjen ligger?

Behöver jag förklara sambandet mellan åldersgränsen och hurvida det blir ett "barn" spel? Ifall du läser vad vi disskuterar ang åldersgränsen är det nämligen det -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...