Jump to content

The Godfather - Nya uppgifter från EA Games


Crice
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 537
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Själv tycker jag att hela "gör-det-själv"-grejen angående utpressningar och liknande när man väl jobbat sig upp är lite kymig. En "made man", för att inte tala om en Caporegime, borde ju skicka några "connected guys", istället för att ta saken i egna händer, Lone Ranger-style. Det vore onekligen en mäktig känsla att kontrollera staden från en mjuk läderfåtölj; fast då skulle väl merparten av spelarna tröttna.

Bah, you can't win 'em all.

Att "äktheten" tappas något genom det faktum att jobb utförs av den du spelar, stör mig inte speciellt. Som det ser ut nu så kommer "Gudfadern-atmosfären" att bibehållas trots detta. Om spelet hade utformats till ett strategispel eller dylikt hade jag istället fällt en tår, tror jag.

Igelkotten Kysste En Anka

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänker på True Crime. Bilderna tycktes slänga allt I bajshögen men spelet var ett billigt verk. Dock så vet jag att storyn I Gudfadern kommer bli bra kan inte bli dålig?

Nån som vet om det är ragdoll fysik?

TITTA BLODET!! :ph34r::P

post-23-1139948592_thumb.jpg

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänker på True Crime. Bilderna tycktes slänga allt I bajshögen men spelet var ett billigt verk.

Nu hänger jag itne med, bilderna tycktes slänga allt i bajshögen= dåligt? MEN spelet var ett billigt verk? Hur menar du då? Tycker du bilderna verkar dåliga men spelet kan bli bra eller tvärtom? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du glömde ju helt storyn som jag väger mycket högre än blod. ^_^

Och grafiken är inte alltid så viktig, GTA är ju inte speciellt snyggt men det fungerar ändå.

Tänker mer på ''Freeroaming'' läget efter storyn. Då är det framför allt blod och rd fysik som gäller för mig! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här i Unpause del 2 har dom en väldigt bra intervju med skaparna bakom Gudfadern-spelet. Där tar dom upp bland annat det som vissa här har fått om bakfoten att bossarna inte gjorde något, men visst, en i samma ålder som Don Vito brukade inte "ta saker i egna händer". Men man spelar ju inte som honom som sagt.

Man får även se att det visst finns blod med och att det inte kommer vara "barnvänligt". (w00t)

18-årsstämpeln gör alltså skäl för sig.

http://www.gon.se/view.phtml?id=5774

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...