Jump to content

The Godfather - Nya uppgifter från EA Games


Crice
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 537
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hittade mitt spel i skogen. Men jag hittade ingen manual till spelet. Jag undrar om någon vet vart eller om man kan ladda ner en manual någonstans.

Som när GTA San Andreas släpptes till PS2, då fanns det sidor där personer hade fotograferat sina maualer.

Jag är i stort behov av en manual så om någon vet vart man kan hitta en manual skulle jag vara tacksam. Om detta räknas som warez så får ni Pm:a mig.

Som sagt, är i stort behov av en.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan vilket bra spel! Jag älskar det. Men finns det någon som kan säga vart det finns en bank med lite mer pengar än 50 000$? Jag skulle så gjärna vilja råna en bank med 1 000 000$.

50000$!!!!!!!!!!!! Jag har bara fått 4000$!

Vilken bank rånar du??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett endaste lite ord till om Warez eller liknande, skiter i om ni så säger att ni har hittat det i röven på någon eller något, det är SLUT DISKUTERAT!

Ett endaste litet ord till om crack, deamon tools eller vad fan som helst så åker ni på varningar hela högen.

Läs forumets regler. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har klarat spelet nu.

Eller har tagit över alla ställen, endast filmklipp och kassaskåp kvar.

Blir väl till att avinstallera det, för det roar en ine längre när man i princip inte kan göra ett skit.

Hur lång tid tog det för dig att klara det typ?

Btw... det var jag som reportade... är jag hatad nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett endaste lite ord till om Warez eller liknande, skiter i om ni så säger att ni har hittat det i röven på någon eller något, det är SLUT DISKUTERAT!

Ett endaste litet ord till om crack, deamon tools eller vad fan som helst så åker ni på varningar hela högen.

Läs forumets regler. :)

Ok, förlåt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har precis klarat uppdraget där man dödar alla andra familjers "Dons" Jag antar att det är det sista. Nu är det bara att spränga alla basar också så att man blir Don.

50000$!!!!!!!!!!!! Jag har bara fått 4000$!

Vilken bank rånar du??

Jag rånar banken i Midtown. Jag tror att den heter Manhattan Trust.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...