Jump to content

GTA San Andreas


Arman
 Share

Recommended Posts

Som ni kanske har märkt så har jag tjatat väldigt mycket om San Andreas och att de kommer komma upp i hyllan men till er som tror på mig kan veta lite mer om spelet.

1. Staden är San Andreas, California och den är kopierad från San Fransisco

2. Staden kommer att ha en stor-stor bro (kopierad från San Fransisco´s Golden Gate-bro)

3. Kanske kommer staden utspela sig i en framtid, 70-tal eller nutids miljö.

Jag uppdaterar snart...

information:

msn messenger: jayleno88@hotmail.com

email: jayleno88@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Var har du hört att det överhuvudtaget kommer ett GTA San Andreas och hur kan du vara så säker på att Golden Gate bron kommer finnas med? :huh:

Det kanske inte kommer men jag är säker på det.

Av alla de tre städerna i GTA1 har två gjorts i 3D...nu väntas bara San Andreas.

Bron är ju banan som gör den så populär tycker många.

PS: Nu undrar jag vad ni ska säga om San Andreas kommer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske inte kommer men jag är säker på det.

Av alla de tre städerna i GTA1 har två gjorts i 3D...nu väntas bara San Andreas.

Bron är ju banan som gör den så populär tycker många.

PS: Nu undrar jag vad ni ska säga om San Andreas kommer!

Om GTA SA kommer tycker jag det ska bli grymmt men man måste inte tjöta om det hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Var har du hört att det överhuvudtaget kommer ett GTA San Andreas och hur kan du vara så säker på att Golden Gate bron kommer finnas med? -_-

om det kommer någon gång så vore det ganska logiskt om det fanns en bro som liknar golden gate eftersom det är ett av San Fransiscos landmärken!...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vafan...vad e så dåligt med 60-talet???

det är mycket intressantare än 70-talet iaf.....nämn något som är unikt med 70-talet..

...vad som är unikt....jag har ingen aning jag vill bara inte se det i 70 eller 60-tals miljö....svårare än så är det inte!...och bli inte så jäkla tjurig för det!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTA utpelades ju i nutid när det kom ut 1997. GTA London utspelar sej 1969...GTa2 typ i framtiden...gta Vice City 1986, Och gtaIII i nutid...Då finns bara 70 tal kvar...Tror knappast dom gör ett GTaspel som utspelar sej längre bak en 60 talet... :angry: GTA San Andreas 1901 med ångbilar som gör 20 km/hour.... :(

FAN DET HARU RÄTT I!!!

HIT ME 70-TALET SNABBT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...