Jump to content

vilka data spel tycker ni man ska göra film av


cmyrman
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag vill att de ska göra film av "Final Fantasy VI" som de kansk gör efter "FF VII" fimen som de faktiskt håller på att göra nu,

Och så vill jag se "Zelda - A Link To The Past" som film,

Så ARMAN när du är klar med "Ocarina Of Time" så har jag ett jobb till dig (not) :lol:

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Fast ocarina of time äger ju ändå mer! :D

Som en ädel SNES-fantast kan jag bara säga en sak till dig nu, Flugan: "Tyst!"

---------------------

Max Payne och Mafia är redan så filmiska att det skulle kännas lite tarvligt att göra filmer av dem. Ungefär som att göra ett toalettpapper som ser ut som toalettpapper. Fast lite snyggare i kanterna... Hursomhelst, Super NES-liret Shadow Run är en rätt skön story att göra en film på. Fantasy-väsen i en sci-fi-värld. Alla har vi drömt om Orcer med hagelbrakare i midjehöjd.

För övrigt tycker jag helt klart att man ögonaböj borde göra film av spelen "Custer's Revenge", "Erotica Island" och förstås "Tetris". Tänk er följande:

---------------------

Djup trailer-röst: You played the game... You played it again... And again... And now. You can discover the world of tetris in your local movie theatre! Keanu Reeves is "Tight Red Block", struggling to fit into societys frames while Morgan Freeman as "Officer Black Block" is following a hot lead from the street on the "Big Pimping Purple Block" played by Eddie Griffin.

You've never experienced the game like this before! We can asure you that!

---------------------

Droppa fanmail på ebeeto@hotmail.com...

EB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som en ädel SNES-fantast kan jag bara säga en sak till dig nu, Flugan: "Tyst!"

---------------------

Max Payne och Mafia är redan så filmiska att det skulle kännas lite tarvligt att göra filmer av dem. Ungefär som att göra ett toalettpapper som ser ut som toalettpapper. Fast lite snyggare i kanterna... Hursomhelst, Super NES-liret Shadow Run är en rätt skön story att göra en film på. Fantasy-väsen i en sci-fi-värld. Alla har vi drömt om Orcer med hagelbrakare i midjehöjd.

För övrigt tycker jag helt klart att man ögonaböj borde göra film av spelen "Custer's Revenge", "Erotica Island" och förstås "Tetris". Tänk er följande:

---------------------

Djup trailer-röst: You played the game... You played it again... And again... And now. You can discover the world of tetris in your local movie theatre! Keanu Reeves is "Tight Red Block", struggling to fit into societys frames while Morgan Freeman as "Officer Black Block" is following a hot lead from the street on the "Big Pimping Purple Block" played by Eddie Griffin.

You've never experienced the game like this before! We can asure you that!

---------------------

Droppa fanmail på ebeeto@hotmail.com...

EB

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...