Jump to content

vilka data spel tycker ni man ska göra film av


cmyrman
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tycker att dom flesta licensspel suger(Några få är iof väldigt bra tex Goldeneye). Så därför hoppas jag att utvecklarna snart kommer inse att vi inte köper ett sugande spel bara för att den är baserad på något som många älskar. Så jag brukar oftast hoppa över filmlicens spel när jag ser dom i butikshyllan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skriver en lista...

  • The Legend of Zelda: Ocarina of Time
  • The Legend of Zelda: Majora's Mask
  • The Legend of Zelda: The Wind Waker
  • The Legend of Zelda: A Link to The Past
  • The Legend of Zelda: Link's Awakening
  • Half-Life
  • Opposing Force: Half-Life
  • Blue Shift: Half-Life
  • The Hobbit
  • Super Mario Bros. (remake)
  • Donkey Kong
  • Sonic The Hedgehog (ett måste)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att dom flesta licensspel suger(Några få är iof väldigt bra tex Goldeneye). Så därför hoppas jag att utvecklarna snart kommer inse att vi inte köper ett sugande spel bara för att den är baserad på något som många älskar. Så jag brukar oftast hoppa över filmlicens spel när jag ser dom i butikshyllan.

Ville bara passa på att påpeka att ingen har påpekat att jag skrivit om licensspel när det handlade om spel - film.

Nu blir jag ledsen, varför får inte jag en arg utskällning när alla andra får en? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att dom flesta licensspel suger(Några få är iof väldigt bra tex Goldeneye). Så därför hoppas jag att utvecklarna snart kommer inse att vi inte köper ett sugande spel bara för att den är baserad på något som många älskar. Så jag brukar oftast hoppa över filmlicens spel när jag ser dom i butikshyllan.

BRAWLRRLALRLGHBRAA!!!!! *elakt vampyrdödarvrål*

Vad är det du säger männ... sak?! Bara för att 99,9999 procent av alla licensspel är sämst, du alltid har rätt och du är den störstaste och bästaste människan någonsin så har du inte rätt att ha en åsikt!!

JAG SKA HÄRMED GNÄLLA PÅ DIG HELT UTAN NÅGRA VETTIGA GRUNDER!!

Du är knasig!! Du har illaluktande fötter!! Du har sned ryggrad!! Du... du... ja!! Fy skäms.

Dessutom läste du fel i topictiteln. Eller något. Du är ju totalt väck! -_-

Nöjd nu? ;)

Ontopic-svar: Duke Nukem. All the way.

Lägger till det här också... ovanstående påhopp mot Funnylin ska ej tas som ett påhopp. Funnylin är en trevlig prick, och allt ovanstående elakt var menat som ett skämt. Gud förlåte mig.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är mod. Ingen vågar skälla ut dig -_-

Jag känner mig utanför! :'(

Får väl skälla ut mig själv då.

Är jag en jävla idiot eller? Det ser väl vem som hellst att titeln antyder att det inte handlar om licensspel. Dags att köpa nya glasögon kanske? Eller jag kanske inte har råd, min jävla fattiglapp. Hoppas någon mod kommer in och bannar mig snart. Kan man inte läsa bör man fan inte få vara här!

Edit: Topp3 han före. Det är kusligt vad mycket han vet om mig. Vem jobbar du för och varför spionerar du på mig?

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...