Jump to content

Va händer den 29:e


 Share

Recommended Posts

Jag stiger upp runt klockan 07:00 äter frukost, kollar på TV, klär på mig och går iväg för att ta bussen till praon. Slutar praon med tanke på att det är sista dagen på min prao kanske runt 13:00 eller 14:00 och hoppar på tåget ner mot stan och springer sedan mot EB games och hämtar mitt exemplar av San Andreas. Springer till bussen som går hem. Sen från bussen springer jag hem och börjar lira.

Rätt mycket springande men det får man stå ut med :rolleyes: ..

Fast det kanske inte blir som jag tänkt mig, EB games kanske har nattöppet mellan 28-29 okt så jag hämtar väl det på natten isåfall..

Over And Out..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 137
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag har höstlov då på Fredagen och börjar skolan igen på måndagen. :rolleyes: Inte nog med det så låter mitt PS2 mer än en j****a mikro. Sen är kusinen hemma hos en och så kommer han också spela det. :) Bara för det så kommer jag inte få klara alla uppdrag själv första gången jag drar igenom det. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vaknar typ 8.20 kollar på Simpson till 8.30 går upp ur sängen tar en eller 2 teskedar kräm duschar tar på mig drar till skolan, Tänker knappt på någonting annat en på SA slutar 12.15 cyklar snabbt som FAN! hem mossan är antagligen hemma vi drar (hon KÖR!) till Tradition slänger upp en hundring får tillbax en krona drar hem snabbt som fan och spelar ihjäl mig och tycker synd om alla som inte har ett PS2, Och spelar, spelar, spelar

Har novemberlov då så de e lyx :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har Höstlov !

Jag kommer hem från Sthlm med tåget och stiger av vid Gävle central på onsdag kväll.

På centralen möts jag av min kompis som också ska köpa spelet.

Vi går hem till mig och har lite skoj på kvällen före den stora dagen.

Vi ställer 3 väckar klockor på 06.00

Vi vaknar av ljudet på morgonen.

Vi stiger upp hastigt och klär på oss och käkar frukost med ett illamående sug efter längtan av spelet .

Vi hämtar pengar och gör oss i ordning ....

sätter oss och spelar " Burnout 3 " på mitt rum tills klockan slår 07.30

07.30 går vi stillsamt ner mot game och står utanför och huttrar i (ca) 2 timmar till klockan 10.00 .

( vi vill verkligen få det här spelet ;) ) .

Först öppnar gallerian och vi springer fram till Game och står där i värmen tills gallret åker upp och då springer vi fram till kassan och frågar om spelet kommit in ännu.

Om svaret blir nej och att det kommer senare på dagen så står vi i affären tills spelet kommer in.

Om svaret blir ja så skiljs vi där och var och en tar sig hem till sig...

Jesper cyklar till Fridhem

Jag går tillbaka hemmåt alldeles i närheten.

Väl hemms så blir jag kissnödig och går på toa med spelet i handen så att ingen kan ta det :rolleyes:

När jag blir klar så rusar jag in till mitt rum och slår på ps2 och slussar in skivan.

Läser manualen tills intror börjar.

Sedan spelar jag röven av mig :)

LÄNGTAR !!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har Höstlov !

Jag kommer hem från Sthlm med tåget och stiger av vid Gävle central på onsdag kväll.

På centralen möts jag av min kompis som också ska köpa spelet.

Vi går hem till mig och har lite skoj på kvällen före den stora dagen.

Vi ställer 3 väckar klockor på 06.00

Vi vaknar av ljudet på morgonen.

Vi stiger upp hastigt och klär på oss och käkar frukost med ett illamående sug efter längtan av spelet .

Vi hämtar pengar och gör oss i ordning ....

sätter oss och spelar " Burnout 3 " på mitt rum tills klockan slår 07.30

07.30 går vi stillsamt ner mot game och står utanför och huttrar i (ca) 2 timmar till klockan 10.00 .

( vi vill verkligen få det här spelet  :( ) .

Först öppnar gallerian och vi springer fram till Game och står där i värmen tills gallret åker upp och då springer vi fram till kassan och frågar om spelet kommit in ännu.

Om svaret blir nej och att det kommer senare på dagen så står vi i affären tills spelet kommer in.

Om svaret blir ja så skiljs vi där och var och en tar sig hem till sig...

Jesper cyklar till Fridhem

Jag går tillbaka hemmåt alldeles i närheten.

Väl hemms så blir jag kissnödig och går på toa med spelet i handen så att ingen kan ta det  :rolleyes: 

När jag blir klar så rusar jag in till mitt rum och slår på ps2 och slussar in skivan.

Läser manualen tills intror börjar.

Sedan spelar jag röven av mig  :)

LÄNGTAR !!!!!!!!!!!!!

Ta det lugt så du inte tappar spelet i toan, vore ju synd ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...