Jump to content

Va händer den 29:e


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 137
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eftersom jag har prao... ;) hinner jag bara springa ner till brevlådan (om det nu har kommit) hämtar spelet och låser in det. :P Sedan när jag har slutat 17.00, åker jag hem så fort som möljligt. När jag är hemma sitter jag och tittar på spelet en lång stund och tar tillslut av plasten långsamt.

Efter det kommer det bara vara jag, spelet, 52 tums TVn och surround systemet, resten av kvällen (livet). :(

Redigerad av Agelus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom jag har prao... :P hinner jag bara springa ner till brevlådan (om det nu har kommit) hämtar spelet och låser in det. :D Sedan när jag har slutat 17.00, åker jag hem så fort som möljligt. När jag är hemma sitter jag och tittar på spelet en lång stund och tar tillslut av plasten långsamt.

Efter det kommer det bara vara jag, spelet, 52 tums TVn och surround systemet, resten av kvällen (livet). :(

nej jag har bättre.. efter skolan åker jag ner till webhallen och hämtar mitt ex.. sen åker jag hem.. köper massa cola.. sätter mig ensam framför min (52 tums tv) och sitter där hela höstlovet.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej jag har bättre.. efter skolan åker jag ner till webhallen och hämtar mitt ex.. sen åker jag hem.. köper massa cola.. sätter mig ensam framför min (52 tums tv) och sitter där hela höstlovet.. :mellow:

få du KÖPA cola av din föreldrar?

*skojja*

aaa ja ska fan spela tills jag börjar se insäckter på kroppen (man kan se insäkter på kroppen när man inte har sovit på flera dar)! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

få du KÖPA cola av din föreldrar?

*skojja*

aaa ja ska fan spela tills jag börjar se insäckter på kroppen (man kan se insäkter på kroppen när man inte har sovit på flera dar)! :mellow:

har du höstlov med?

haha skrattar åt alla som har höstlov nu eller nästa vecka och inte sa veckan :P

jag kommer stinka mitt hår kommer vara smutsigt.. men jag kommer spela..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer alla som har beställt från CDON.com att få spelet 2-4 arbetsdagar senare än den 29:e? eller kommer dom att skicka ut spelet typ den 26:e <troligtvis inte, så jag får vänta tills på mitten av den närmaste veckan efter SA har släppts.

Att jag inte tänkte på det, det kanske vore ett misstag endå att beställa från CDON.com eftersom det kostar sammanlagt 606;- och på GAME kostar spelet 599;-och man får det samma dag som det släpps.

Jag vet ej hur dettta kommer att sluta? Kan någon förklara om jag får mitt ex från CDON.com 4-6 dagar senare än release-datumet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är "sjuk" från skolan, väntar tills postis kommer med

me lilla lappen som ja kan sätta mig på min moppe

o hämta ut min exemplar av på posten med

sen så åker ja hem, sätter mig framför min 61 tums tv

sätter på surrounde på högsta volym,sätter i cd skivan

i mitt playstation o spelar sedan dag o natt tills ja slocknar :P

:mellow: .. va ska man göra om man har flickvän??

göra slut en vecka? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...