Jump to content

Va händer den 29:e


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 137
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Åker till New York den 29:e. Se om man inte köper det där. Är borta en vecka sen får man börja spela när man kommer hem fredagen efter.

låter kanon men tänk på att du måste ha en Amerikansk version på ditt PS2 alternativt chippat om du vill kunna spela det på ett Europeiskt PS2

jag vill inte ha några smart ass replies

peace love and respect

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HMMM.... Jag har ju prao den veckan, men orka vara där veckan ut. :) På Onsdag kväll ska jag gå ut och cykla, tar på mig jacka och sånt. men när jag kommer ut tar jag av mig jackan och min långärmade tröja så jag bara är i T-shirt. Sen cyklar jag i en timme eller två... Tar på mig tröjan och jackan igen, går in och väntar på att det blir läggdags, lägger mig, somnar. Nästa dag när jag går upp väcker jag mamma och säger att jag inte mår bra, får stanna hemma både torsdag och fredag. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HMMM.... Jag har ju prao den veckan, men orka vara där veckan ut. :) På Onsdag kväll ska jag gå ut och cykla, tar på mig jacka och sånt. men när jag kommer ut tar jag av mig jackan och min långärmade tröja så jag bara är i T-shirt. Sen cyklar jag i en timme eller två... Tar på mig tröjan och jackan igen, går in och väntar på att det blir läggdags, lägger mig, somnar. Nästa dag när jag går upp väcker jag mamma och säger att jag inte mår bra, får stanna hemma både torsdag och fredag. :P

fyyyy diiiiggg lura din mamma på det viset ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag är sjuk på fredagen vaknar jag runt 10.15, går upp och äter frukost, klär på mig, gör någonting tills klockan är ca fem i elva, går ner och sätter mig vid köksfönstret, kollar efter brevbäraren, ser när brevbäraren lägger ner posten i brevlådan, springer och och hämtar in posten, lämnar all post på bordet förutom ett paket från CDON som jag sliter upp, stirrar på SA omslaget medans jag kutar upp på mitt rum, sätter på spelet, spelar fram tills lunch, äter lunch, spelar ännu mer, äter middag, spelar, tittar på Sen kväll med Luuk, spelar lite till, lägger mig. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

såhär.

06.45: Mamma väcker mig.

08.00: Skolan börjar.

15.15: Skolan slutar.

15.17: Buss till Slussen.

15.45: Hemma.

16.00: Buss till Slussen.

16.40: Anländer till Slussen.

16.40: Letar till EB Games i Gallerian.

17.00: Köper spelet kanske. :-O

18.00: Bussen till Idolstudion går.

20.00: Börjar Idol.

Sen vettefan vilken tid jag kommer hem. Hoppas jag inte blir för trött för att spela <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...