Jump to content

Va händer den 29:e


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 137
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Min 29:e... Jag har studiedag då. ^_^ Men jag stiger ändå upp tidigt för att få tag på spelet så fort som möjligt. Käkar frukost, duschar, hämtar pengar, affären, köper spelet, springer hem som en dåre och börjar spela. Sen har jag ju höstlov veckan därpå. :D

fan vilken drömdag att ha studiedag just då B)B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja vaknar ca 07.30 går upp ca 07.45..........går till plugget ca 08.20....e i plugget till 13.50.........drar till webbhallen o hämtar mitt alldeles egna ex av ett riktigt bra spel, dit drar ja ca 13.50.18.......när ja hämtat spelet så tar ja t banan till alvik o kutar därifrån hem...........kommer hem ca 14.45........spelar hela dan o hela natten ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har prao den veckan. Går upp KL 6.00, käkar frukost och åker till praon. Åker hem på lunch KL 11.30 och har bara lunch i 42 min. B) Hinner bara äta och titta på fodralet, för sen måste jag sticka tillbaka. ^_^ Sen slutar jag praon 15.00 (kanske får sluta tidigare för det är sista prao- dagen). Kommer hem, kastar i spelet i min PS2 och lirar hela tiden och avbryter bara när det är mat och Sen kväll med Luuk. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja Vad gör man. Sitter och tänker drömmande på alla er som får det och kan spela det... en annan får ju vänta på pc versionen :'(

Sen tittar man väl in här offta och ser vad ni skriver om spelet.

Det skall bli kul och se när den första "hur gör jag här" frågan dyker upp och vem som först klarar det här på gt sajten ^_^ Kanske hinner jag tom spela det innan någon klarat det, det verkar ju vara STORT B)

Lycka till alla ps2 ägare!

Jag ser fram emot era kommentarer av spelet *L*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vaknar av att mina nära och kära sjunger ja må han leva, ja må han leva osv.

sen går jah till skolan efter min sovmorgon till 10 går (springer) hem kl 15.40 och hoppas innerligt att det inte är nån strejk på posten eller något, kommer hem lyfter upp paketet som lygger på golvet sliter upp det och känner doften av ny plast. springer in på mitt rum sätter på PS2 och spelar tills mamma kommer inne och försöker ge mig lite tårta (jag fyller ju trots allt år) spelar sen hela helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja Vad gör man. Sitter och tänker drömmande på alla er som får det och kan spela det... en annan får ju vänta på pc versionen :'(

Sen tittar man väl in här offta och ser vad ni skriver om spelet.

Det skall bli kul och se när den första "hur gör jag här" frågan dyker upp och vem som först klarar det här på gt sajten ^_^ Kanske hinner jag tom spela det innan någon klarat det, det verkar ju vara STORT B)

Lycka till alla ps2 ägare!

Jag ser fram emot era kommentarer av spelet *L*

synd för dig :D:DB)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vaknar av att mina nära och kära sjunger ja må han leva, ja må han leva osv.

sen går jah till skolan efter min sovmorgon till 10 går (springer) hem kl 15.40 och hoppas innerligt att det inte är nån strejk på posten eller något, kommer hem lyfter upp paketet som lygger på golvet sliter upp det och känner doften av ny plast. springer in på mitt rum sätter på PS2 och spelar tills mamma kommer inne och försöker ge mig lite tårta (jag fyller ju trots allt år) spelar sen hela helgen.

Naaw, lyckos...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vaknar av att mina nära och kära sjunger ja må han leva, ja må han leva osv.

sen går jah till skolan efter min sovmorgon till 10 går (springer) hem kl 15.40 och hoppas innerligt att det inte är nån strejk på posten eller något, kommer hem lyfter upp paketet som lygger på golvet sliter upp det och känner doften av ny plast. springer in på mitt rum sätter på PS2 och spelar tills mamma kommer inne och försöker ge mig lite tårta (jag fyller ju trots allt år) spelar sen hela helgen.

Haha, perfekt dag att fylla år på. Grattis i förskott!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja vaknar ca 07.30 går upp ca 07.45..........går till plugget ca 08.20....e i plugget till 13.50.........drar till webbhallen o hämtar mitt alldeles egna ex av ett riktigt bra spel, dit drar ja ca 13.50.18.......när ja hämtat spelet så tar ja t banan till alvik o kutar därifrån hem...........kommer hem ca 14.45........spelar hela dan o hela natten ^_^

Då tänkte jag också dra förbi Webhallen. Syns där chiligr!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja Vad gör man. Sitter och tänker drömmande på alla er som får det och kan spela det... en annan får ju vänta på pc versionen :'(

Sen tittar man väl in här offta och ser vad ni skriver om spelet.

Det skall bli kul och se när den första "hur gör jag här" frågan dyker upp och vem som först klarar det här på gt sajten ^_^ Kanske hinner jag tom spela det innan någon klarat det, det verkar ju vara STORT B)

Lycka till alla ps2 ägare!

Jag ser fram emot era kommentarer av spelet *L*

fan jag sörjer för dig,

den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge

jävla skitsnack jag har väntat på SA aslänge nu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...