Jump to content

Va händer den 29:e


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 137
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är arbetslös(mm, det är synd om mig)så jag kan spela hur jävla myclet jag vill varje dag till den 13: december då jag börjar jobba.

Men jag kommer mest vara nervis för att posten fuckar upp min beställning och att jag måste dra in till stan och köpa skiten för jag väntar inte till på måndag.

Men om det händer, det är bara jag som får handla på webhallen, INGEN ANNAN, åkke?!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först skall jag leka med lera i ett par timmar på morgonen, sedan blir det till att skolka matten och springa fort fort fort (Eller ta vagnen) till närmaste butik och be till gudarna att det inte är slutsålt.

(Sedan skall jag även be lite om att mitt PS2 funkar för tillfället.)

Och efter det spela, spela och spela.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går och lägger mig sent på torsdagen och e sjuk på fredagen den 29. Sen borde jag få det hem i brevlådan om jag inte får det spränger jag posten. Men skulle jag inte få det på fredagen ner i brevlådan så säger jag till mamma att handla det och hon säger ja och jag söår mig tills jag svimmar och vaknar när mamma kommer hem och så har jag spelet. Har bestält det både så jag får hem det och så jag kan hemta det HEHEHE.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror att det kommer bli såhär: Jag åker till nattöppet på tv-spelshuset i Malmö köper det runt klockan 00:00-01:00 sen åker jag buss eller blir körd hem. När jag kommer hem börjar jag spela det minst 1h beroende på hur bra det är. Går sedan och lägger mig och går till skolan som vanligt kommer hem 16:00 från skolan då jag fortsätter spela som en idiot resten av lovet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har kompdag den dan :D så ja kliver upp vid 8 tiden och dushar käkar, frukost,klär på mig och åker sedan och tar ut pengar på minuten sen "går" jag in på Köpis vidare in på Game lägger fram 500 :- i presentkort plus 150 sek sen tar jag och springer te bussen så att jag slipper stå och vänta en halvtimme på den.

När jag väl är på bussen har jag tio minuters bussresa innan jag e hemma . under dom tio minuter så läser jag manualen.När jag till slut är hemma springer jag upp på mitt rum sätter i skivan i mitt glänsande silvriga ps2 sätter mig i soffan och njuter av varenda sekund av spelande!!!!! B):wub:(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

min laddning börjar redan på torsdagen, då ja ska försöka somna men förmodligen kommer ligga vaken i några timmar för ja inte kan somna =P går upp, äter frukost och åker in till webhallen när dom öppnar, sedan e de hem å spela hela helgen!

skola? vadå skola? klart man tar ledigt B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har kompdag den dan :D så ja kliver upp vid 8 tiden och dushar käkar, frukost,klär på mig och åker sedan och tar ut pengar på minuten sen "går" jag in på Köpis vidare in på Game lägger fram 500 :- i presentkort plus 150 sek sen tar jag och springer te bussen så att jag slipper stå och vänta en halvtimme på den.

När jag väl är på bussen har jag tio minuters bussresa innan jag e hemma . under dom tio minuter så läser jag manualen.När jag till slut är hemma springer jag upp på mitt rum sätter i skivan i mitt glänsande silvriga ps2 sätter mig i soffan och njuter av varenda sekund av spelande!!!!! B):wub:(w00t)

Vad händer om releasen?kommer att försenas,t ex en vecka.

2002 när VC kom, den kom då 29 okt i USA, 2 november i Europa, 8 november i Sverige , Det kan bli så faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går upp kl. 07:00, drar till plugget 07:45, är på plugget kl.08:10, är i skolan till 13:00, sticker hem, väntar på att kompisen slutar (14:30 ca) åker hem till han , vi spelar spelar hela fredan o lördagen hos han, åker te mig på söndagen, spelar där, drar ut på kvällen på halloween o kastar ägg i nån timma, sen in o spela igen.

Eventuellt drar jag o hämtar det när ebgames har nattöppet till fredagen kl 00:01

Redigerad av leftbehind
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sista dagen i skolan innan en veckas lov...Slutar 14:15...Sticker hem hämtar pengar....Tar cyklen och cyklar bort till min gamla prao plats (GAME) och köper spelet + får 25 % rabatt tackvare att jag jobbat där :(...Sedan sticker jag hem..

Fixar läsk och kör upp datorn starta programmen som dagligen står på och fixar med allt med datorn så den kör sitt medans jag tar av plasten och kollar snabbt i manualen ...Sätter i spelet och börjar spela första uppdraget sedan skiter jag i andre uppdraget ;) först ska jag cykla lite =) (Ingame då ) =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sista dagen i skolan innan en veckas lov...Slutar 14:15...Sticker hem hämtar pengar....Tar cyklen och cyklar bort till min gamla prao plats (GAME) och köper spelet + får 25 % rabatt tackvare att jag jobbat där :(...Sedan sticker jag hem..

Fixar läsk och kör upp datorn starta programmen som dagligen står på och fixar med allt med datorn så den kör sitt medans jag tar av plasten och kollar snabbt i manualen ...Sätter i spelet och börjar spela första uppdraget sedan skiter jag i andre uppdraget ;) först ska jag cykla lite =) (Ingame då ) =)

du menar väl ditt ps2?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sista dagen i skolan innan en veckas lov...Slutar 14:15...Sticker hem hämtar pengar....Tar cyklen och cyklar bort till min gamla prao plats (GAME) och köper spelet + får 25 % rabatt tackvare att jag jobbat där ...Sedan sticker jag hem..

Fixar läsk och kör upp datorn starta programmen som dagligen står på och fixar med allt med datorn så den kör sitt medans jag tar av plasten och kollar snabbt i manualen ...Sätter i spelet och börjar spela första uppdraget sedan skiter jag i andre uppdraget först ska jag cykla lite =) (Ingame då ) =)

hmm tror inte att du kan köpa det till data för det kommer inte ut förens nästa år..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...