Jump to content

tips till lite förbättringar


torre
 Share

Recommended Posts

du gör ett grymt jobb hultenius, men tänkte bara säga att de vore bra om du uppdaterade bilar/fordon sidan och lägger in den grymt hjälpsamma flash kartan på kartor.

För spelet har ju trotts allt kommit ut, och då är det ju lite konstigt om det står " Eftersom att vi inte vet alltför mycket om spelets bilar/fordon än "

annars härlig sida :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska börja med det nu... jag har jobbat i 2-3 timmar nu med att lösa felet med komponenten som MailBot använder. Det jag har kommit fram till är att man bara kan skicka mail till vadsomhelst@gtasajten.com... skumt...

Detta får server admins reda ut... men det känns inte som att jag vill kontakt dem nu, förra månaden hade vi hela 7gb trafik när vi bara får ha 4gb och denna månad ser det ut som att vi kommer ha hela 10gb, bara på denna server <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska börja med det nu... jag har jobbat i 2-3 timmar nu med att lösa felet med komponenten som MailBot använder. Det jag har kommit fram till är att man bara kan skicka mail till vadsomhelst@gtasajten.com... skumt...

Detta får server admins reda ut... men det känns inte som att jag vill kontakt dem nu, förra månaden hade vi hela 7gb trafik när vi bara får ha 4gb och denna månad ser det ut som att vi kommer ha hela 10gb, bara på denna server <_<

Ja det börjar bli mycket folk här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...