Jump to content

Half-Life 2!


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Såg ingen anledning att skapa en ny tråd då denna är "relativt" ny (officiel?) : P.

Till frågan: Finns det nån mod till vanliga Half-Life 2 där man kan köra storyn i multiplayer? (har iofs inte ens te4sstat om det går köra multiplayer "naturligt".

Sry för att jag frog upp tråden : P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg ingen anledning att skapa en ny tråd då denna är "relativt" ny (officiel?) : P.

Till frågan: Finns det nån mod till vanliga Half-Life 2 där man kan köra storyn i multiplayer? (har iofs inte ens te4sstat om det går köra multiplayer "naturligt".

Sry för att jag frog upp tråden : P

Såg faktiskt någon sådan mod skymta förbi för inte alltför länge sedan, kommer dock inte ihåg vad den heter (nej det var inte sven co-op). Ska leta lite.

http://halflife2.filefront.com/file/HalfLi...eeman_Mod;81087, det var nog den jag menade, vet inte hur den fungerar dock.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg ingen anledning att skapa en ny tråd då denna är "relativt" ny (officiel?) : P.

Till frågan: Finns det nån mod till vanliga Half-Life 2 där man kan köra storyn i multiplayer? (har iofs inte ens te4sstat om det går köra multiplayer "naturligt".

Sry för att jag frog upp tråden : P

Det ska väl enna gå över Gmod. Man kan ju köra på singel player banor med Gmod. Då borde man kunna hosta på Singel banor.

Jag körde det men Joe Dirt en gång, Allt gick FINT. Tills banans slut. Då var man tvungen att byta BANA manuellt tror jag det var...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Körde nyss igenom Episode Two...

Hatade verkligen slutet.

Skulle aldrig trott att

Eli

skulle vara den att

.

När jag såg det fick jag värsta chocken :rolleyes:

Jäkla Valve med sina cliffhangers! :)

Men så var det ju att det verkade som om att

Eli

visste om

G-Man

.

Han var ju den enda som kunde svara på eventuella frågor!

Redigerad av Jojje
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja har alltid undrat varför Gordon Freeman säger inge. Varje gång om man kommer fram till folk som man ska prata med så säger han ingeting nån som vet varför?

Jo, jag vet. Det är riktigt irriterande ibland. Finns vissa som gör karaktärer så för att man mer ska känna att man är karaktären men personligen tycker jag det bara blir löjligt när där är en scen och karaktärer pratar med en och svarar på frågor utan att den man spelar säger något. Gillar inte alls när de gör så i spel. I Half-Life 2s försvar så är det för att det är så i Half-Life 1 så det hör liksom till och de som gjort spelet vill ha det så. Man vänjer sig. Men just det här är en av de sämre sidorna med Half-Life serien.

Tanken är att man själv är Gordon Freeman. Men ärligt talat, är det en värdig ursäkt för att karaktären är stum och andra karaktärer beter sig som om man säger något trots man inte gör det? Personligen anser jag att det förstör stämningen och illusionen.

Personligen så låtsas jag att Gordon Freeman är född stum och använder teckenspråk. :D

Jag spelar just nu genom Half-Life 1 på PS2 inför Half-Life 2 Orange Box släppet på XBox 360 nästa vecka. :innocent:

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...