Jump to content

Half-Life 2!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Det är inte bra att ladda ner spel, rabarben. :D

Det är meningen att hon ska gå till glasrutan, öppna den, ta ut gravity gun och ge den till dig. Men deras AI verkar ha frysit sig vilket är vanligt på piratversioner av HL2. Men har du en piratversion eller är den lagligt köpt?

Min kompis account som är KÖPT! Kan gå hem till honom och fota den om du inte tror mig. :'(

Men hur sjutton ska jag göra då? Hon bara står där... ibland vänder hon sig om men hon bara står där. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Min kompis account som är KÖPT! Kan gå hem till honom och fota den om du inte tror mig. :'(

Men hur sjutton ska jag göra då? Hon bara står där... ibland vänder hon sig om men hon bara står där. :D

Testat ladda om kapitlet? Det kan bugga sig ibland för vissa. Du har inte fusket notarget på? Det ska bara påverka fiender, men det kan bugga sig så det påverkar andra karaktärer också. Testa skriva ai_disable 0 i console. Annars testa quicksave:a innan hennes AI fryser, t.e.x. när ni är i lockup och det har laddat, sen om den fryser, så andvänd quickload så kan det funka sen.

Hoppas du verkligen har ett köpt account. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte fuskat eller någonting. Accountet är köpt. Jag ska pröva skriva det där i consollen återkommer snart.

Helvetes jävla skit... det funkar inte. Har startat om kapitlet, skrivit in det där komandot ändån vägrar det lyda. Jävla skit. Kanske ska pröva installera om? Var finns savefilerna då?

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

EP2 försenat igen.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=16245

Den här episodgrejen istället för att riktigt HL3 känns inget vidare. Det som gör att det har varit och är så långt mellanrum mellan episoderna beror på att Valve arbetar mycket med att vidareutveckla Source- motorn. Det är bara bra. Men det känns inte lika kul att Episode 1 och 2 (vi har inte sett trean än) praktiskt taget bygger på samma Source- plattform som och spelgränssnitt som HL2. Jag hade hellre sätt att Valve la kraft på att först utveckla Source- motorn och sedan koncentrera sig på en riktigt trea (Valve är snabba på att göra själva spelen, det är tekniken som tar tid för dem).

Jag tycker fortfarande att Valve är en mycket bra spelutvecklare, så att ni vet. Gillar, som sagt, bara inte episodegrejen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EP2 försenat igen.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=16245

Den här episodgrejen istället för att riktigt HL3 känns inget vidare. Det som gör att det har varit och är så långt mellanrum mellan episoderna beror på att Valve arbetar mycket med att vidareutveckla Source- motorn. Det är bara bra. Men det känns inte lika kul att Episode 1 och 2 (vi har inte sett trean än) praktiskt taget bygger på samma Source- plattform som och spelgränssnitt som HL2. Jag hade hellre sätt att Valve la kraft på att först utveckla Source- motorn och sedan koncentrera sig på en riktigt trea (Valve är snabba på att göra själva spelen, det är tekniken som tar tid för dem).

Jag tycker fortfarande att Valve är en mycket bra spelutvecklare, så att ni vet. Gillar, som sagt, bara inte episodegrejen.

Faan inte framflyttat igen :(

Antecknar: Jacker hatar EA, gillar Valve :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Jag har börjat spelat HL2 lite smått nu och nu har jag ett problem..

Problemet är att när jag börjar spela så på vissa saker så får jag en vit fyrkant och ett vit kryss i mitten.. Hur får jag bort det ganska störande.. Nåt som ska skrivas i consolen??..

Så här ser problemet ut:

SLUTA DRA UPP GAMLA TRÅDAR!1!! :ermm:

:ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har börjat spelat HL2 lite smått nu och nu har jag ett problem..

Problemet är att när jag börjar spela så på vissa saker så får jag en vit fyrkant och ett vit kryss i mitten.. Hur får jag bort det ganska störande.. Nåt som ska skrivas i consolen??..

Så här ser problemet ut:

Tråden skapades för två år sen, men har varit aktiv sen dess. Det är alltså när det senast postades i tråden som räknas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...