Jump to content

Half-Life 2!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Bilder på alla klasser ifrån TF2. Pixarstyle!

http://www.halflife2.net/news//1152917265_...Group_Photo.jpg

Och det ska släppas nya videos på Episode Two, Portal och TF2 redan nästa vecka! ;)^_^

Ah, just det. Enligt Gabe Newell skulle TF2 och Portal ingå i konsolpaketen. Men det är inte officiellt såvitt som jag vet.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

Hmmm... ganska ballt. Om ni inte hittat det tidigare så skriv hopwire_vortex 1 i console, skriv sen give weapon_hopwire. Ser ut ungefär som en granat, men kasta den så ser du en rollermine. Tryck på "skjutknappen" igen efter du skjutit iväg den, men du borde backa iväg en bit innan du gör det om du nu inte har en dödsönskan. :o Vet inte riktigt vad som hände... "hålet" dödade massor med Alyx och spelet spawnade väl flera om och om igen tills det upphörde.

Jag pratar om HL2: Episode 1 om det inte framgår av bilden.

Ah, och i slutet av Augusti så ska VALVe visa upp mer ifrån Episode 2, Portal och TF2. Så om ni missade...

http://www.steampowered.com/Steam/Marketin.../716/?l=english

Slutet av augusti a.k.a 23 augusti för pressen, 24-27 för vem som vill pallra sig dit.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har spelat demot till HL2 nu och det funkar utan problem. Klarar min dator fullversionen om den klarar demot?

Och säljs Collectors edition fortfarande?

Det borde det, men jag har hört om folk som haft problem med fullversionen även om de klarat demot. Men har för mig att det är sällsynt. Collectors edition säljs inte av VALVe längre tror jag inte, men det kanske finns någon annanstans, men det tror jag inte.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det borde det, men jag har hört om folk som haft problem med fullversionen även om de klarat demot. Men har för mig att det är sällsynt. Collectors edition säljs inte av VALVe längre tror jag inte, men det kanske finns någon annanstans, men det tror jag inte.

Okej, ska låna det av en kompis och kolla om datorn klarar det och om det gör det köper jag det direkt. Vet nån vad det ligger på för pris?

Redigerad av hubbert
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, ska låna det av en kompis och kolla om datorn klarar det och om det gör det köper jag det direkt. Vet nån vad det ligger på för pris?

Tror Half-Life 2 säljs bara löst igenom Steam idag, de flesta affärer säljer Half-Life 2: Game Of The Year Edition. Collectors Edition verkar vara väldigt svårt att få tag på idag, men Platinum Edition säljs vilket ska innehålla Half-Life 2, Half-Life 2: Episode 1, HL2: DM, HL: Source, CS: Source, DOD: Source men det följer inte med någon T-shirt som det gjorde med Collectors Edition. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror Half-Life 2 säljs bara löst igenom Steam idag, de flesta affärer säljer Half-Life 2: Game Of The Year Edition. Collectors Edition verkar vara väldigt svårt att få tag på idag, men Platinum Edition säljs vilket ska innehålla Half-Life 2, Half-Life 2: Episode 1, HL2: DM, HL: Source, CS: Source, DOD: Source men det följer inte med någon T-shirt som det gjorde med Collectors Edition. =)

Vad är det för skillnad på Half-Life 2: Game Of The Year Edition och det vanliga då? och hur mycket kostar platinum edition?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...