Wu Zi Mu Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Ok men vart nånstnans,Står det typ cd key eller? Eller "Activate a product on Steam...", ja, det är tillåme 3 punkter. Går inte att missa, varken punkterna eller texten. Redigerad 2 januari, 2007 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Eller "Activate a product on Steam...", ja, det är tillåme 3 punkter. Går inte att missa, varken punkterna eller texten. Tack!!!!! Ska testa så fort jag kommer till pappa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kan någon svara på hur man får Garry's Mod?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Kan någon svara på hur man får Garry's Mod?? :'( Google Men jag tror Fpsbanana har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Google Men jag tror Fpsbanana har det Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Tack! Om du inte hittat än. http://garry.tv/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Kan någon svara på hur man får Garry's Mod?? :'( Det går inte att "få" Garry's Mod, man måste betala för det.. Jaha, Gmod9? Ingen spelar det längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Det går inte att "få" Garry's Mod, man måste betala för det.. Jaha, Gmod9? Ingen spelar det längre... Lätt lite kul först Jaha, Gmod9? Ingen spelar det längre.... Jojje, spelar du Gmod10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Lätt lite kul först Jaha, Gmod9? Ingen spelar det längre.... Jojje, spelar du Gmod10? http://miniprofile.xfire.com/bg/bg/type/2/3dsensation.png Svarar det på din fråga? Heter jojje975 på Steam Friends om ni vill köra nån gång Men om vi ska köra så borde ni skaffa hamachi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 http://miniprofile.xfire.com/bg/bg/type/2/3dsensation.png Svarar det på din fråga? Heter jojje975 på Steam Friends om ni vill köra nån gång Men om vi ska köra så borde ni skaffa hamachi. Du kör inge Gmod9 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Du kör inge Gmod9 då? Nej, aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Nej, aldrig. Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Såg ingen anledning att skapa en ny tråd då denna är "relativt" ny (officiel?) : P. Till frågan: Finns det nån mod till vanliga Half-Life 2 där man kan köra storyn i multiplayer? (har iofs inte ens te4sstat om det går köra multiplayer "naturligt". Sry för att jag frog upp tråden : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 (redigerad) Såg ingen anledning att skapa en ny tråd då denna är "relativt" ny (officiel?) : P. Till frågan: Finns det nån mod till vanliga Half-Life 2 där man kan köra storyn i multiplayer? (har iofs inte ens te4sstat om det går köra multiplayer "naturligt". Sry för att jag frog upp tråden : P Såg faktiskt någon sådan mod skymta förbi för inte alltför länge sedan, kommer dock inte ihåg vad den heter (nej det var inte sven co-op). Ska leta lite. http://halflife2.filefront.com/file/HalfLi...eeman_Mod;81087, det var nog den jag menade, vet inte hur den fungerar dock. Redigerad 27 juli, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Såg ingen anledning att skapa en ny tråd då denna är "relativt" ny (officiel?) : P. Till frågan: Finns det nån mod till vanliga Half-Life 2 där man kan köra storyn i multiplayer? (har iofs inte ens te4sstat om det går köra multiplayer "naturligt". Sry för att jag frog upp tråden : P Det ska väl enna gå över Gmod. Man kan ju köra på singel player banor med Gmod. Då borde man kunna hosta på Singel banor. Jag körde det men Joe Dirt en gång, Allt gick FINT. Tills banans slut. Då var man tvungen att byta BANA manuellt tror jag det var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 (redigerad) Körde nyss igenom Episode Two... Hatade verkligen slutet. Skulle aldrig trott att Eli skulle vara den att dö . När jag såg det fick jag värsta chocken Jäkla Valve med sina cliffhangers! Men så var det ju att det verkade som om att Eli visste om G-Man . Han var ju den enda som kunde svara på eventuella frågor! Redigerad 11 oktober, 2007 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Klarade nyss HL2. Så jävla bra, känns nästan bättre än originalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Ja har alltid undrat varför Gordon Freeman säger inge. Varje gång om man kommer fram till folk som man ska prata med så säger han ingeting nån som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Ja har alltid undrat varför Gordon Freeman säger inge. Varje gång om man kommer fram till folk som man ska prata med så säger han ingeting nån som vet varför? För att man själv är Gordon Freeman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 (redigerad) Ja har alltid undrat varför Gordon Freeman säger inge. Varje gång om man kommer fram till folk som man ska prata med så säger han ingeting nån som vet varför? Jo, jag vet. Det är riktigt irriterande ibland. Finns vissa som gör karaktärer så för att man mer ska känna att man är karaktären men personligen tycker jag det bara blir löjligt när där är en scen och karaktärer pratar med en och svarar på frågor utan att den man spelar säger något. Gillar inte alls när de gör så i spel. I Half-Life 2s försvar så är det för att det är så i Half-Life 1 så det hör liksom till och de som gjort spelet vill ha det så. Man vänjer sig. Men just det här är en av de sämre sidorna med Half-Life serien. Tanken är att man själv är Gordon Freeman. Men ärligt talat, är det en värdig ursäkt för att karaktären är stum och andra karaktärer beter sig som om man säger något trots man inte gör det? Personligen anser jag att det förstör stämningen och illusionen. Personligen så låtsas jag att Gordon Freeman är född stum och använder teckenspråk. Jag spelar just nu genom Half-Life 1 på PS2 inför Half-Life 2 Orange Box släppet på XBox 360 nästa vecka. Redigerad 12 oktober, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts