rabarben Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Det är inte bra att ladda ner spel, rabarben. Det är meningen att hon ska gå till glasrutan, öppna den, ta ut gravity gun och ge den till dig. Men deras AI verkar ha frysit sig vilket är vanligt på piratversioner av HL2. Men har du en piratversion eller är den lagligt köpt? Min kompis account som är KÖPT! Kan gå hem till honom och fota den om du inte tror mig. :'( Men hur sjutton ska jag göra då? Hon bara står där... ibland vänder hon sig om men hon bara står där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Min kompis account som är KÖPT! Kan gå hem till honom och fota den om du inte tror mig. :'( Men hur sjutton ska jag göra då? Hon bara står där... ibland vänder hon sig om men hon bara står där. Testat ladda om kapitlet? Det kan bugga sig ibland för vissa. Du har inte fusket notarget på? Det ska bara påverka fiender, men det kan bugga sig så det påverkar andra karaktärer också. Testa skriva ai_disable 0 i console. Annars testa quicksave:a innan hennes AI fryser, t.e.x. när ni är i lockup och det har laddat, sen om den fryser, så andvänd quickload så kan det funka sen. Hoppas du verkligen har ett köpt account. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Min kompis account som är KÖPT! Kan gå hem till honom och fota den om du inte tror mig. :'( Men hur sjutton ska jag göra då? Hon bara står där... ibland vänder hon sig om men hon bara står där. Har du fuskat? Spelet kan bli o bugga till sig om man fuskar för mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Har inte fuskat eller någonting. Accountet är köpt. Jag ska pröva skriva det där i consollen återkommer snart. Helvetes jävla skit... det funkar inte. Har startat om kapitlet, skrivit in det där komandot ändån vägrar det lyda. Jävla skit. Kanske ska pröva installera om? Var finns savefilerna då? Redigerad 6 oktober, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Har det inte installerat men brukar spela det när man har tråkigt! BTW borde det inte finnas en pinnad topic om half life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Nu blir jag riktigt sur... Finns det nån fil till ain som kanske är skadad eller nåt? SKulle någon kunna lägga upp det här? Och ja... jag har köpt spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Sry för dubbelpost men jag behöver verkligen hjälp. Kan någon skicka en save där ni står och håller i gravity gun (precis i det rummet man får det) isånnafall så kan vi se om de funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 EP2 försenat igen. http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=16245 Den här episodgrejen istället för att riktigt HL3 känns inget vidare. Det som gör att det har varit och är så långt mellanrum mellan episoderna beror på att Valve arbetar mycket med att vidareutveckla Source- motorn. Det är bara bra. Men det känns inte lika kul att Episode 1 och 2 (vi har inte sett trean än) praktiskt taget bygger på samma Source- plattform som och spelgränssnitt som HL2. Jag hade hellre sätt att Valve la kraft på att först utveckla Source- motorn och sedan koncentrera sig på en riktigt trea (Valve är snabba på att göra själva spelen, det är tekniken som tar tid för dem). Jag tycker fortfarande att Valve är en mycket bra spelutvecklare, så att ni vet. Gillar, som sagt, bara inte episodegrejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 EP2 försenat igen. http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=16245 Den här episodgrejen istället för att riktigt HL3 känns inget vidare. Det som gör att det har varit och är så långt mellanrum mellan episoderna beror på att Valve arbetar mycket med att vidareutveckla Source- motorn. Det är bara bra. Men det känns inte lika kul att Episode 1 och 2 (vi har inte sett trean än) praktiskt taget bygger på samma Source- plattform som och spelgränssnitt som HL2. Jag hade hellre sätt att Valve la kraft på att först utveckla Source- motorn och sedan koncentrera sig på en riktigt trea (Valve är snabba på att göra själva spelen, det är tekniken som tar tid för dem). Jag tycker fortfarande att Valve är en mycket bra spelutvecklare, så att ni vet. Gillar, som sagt, bara inte episodegrejen. Faan inte framflyttat igen Antecknar: Jacker hatar EA, gillar Valve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Exaktomundo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Tycker denna tråd borde vara pinnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Varför? Tråden e ju död, HL2 e gammalt å ingen diskuterar de endå Isåfall tycker jag att alla officiella spel trådar ska pinnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Jag har börjat spelat HL2 lite smått nu och nu har jag ett problem.. Problemet är att när jag börjar spela så på vissa saker så får jag en vit fyrkant och ett vit kryss i mitten.. Hur får jag bort det ganska störande.. Nåt som ska skrivas i consolen??.. Så här ser problemet ut: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Jag har börjat spelat HL2 lite smått nu och nu har jag ett problem.. Problemet är att när jag börjar spela så på vissa saker så får jag en vit fyrkant och ett vit kryss i mitten.. Hur får jag bort det ganska störande.. Nåt som ska skrivas i consolen??.. Så här ser problemet ut: SLUTA DRA UPP GAMLA TRÅDAR!1!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 SLUTA DRA UPP GAMLA TRÅDAR!1!! HAHAHAHAHAHAHA Det var dte jag försökte få dom andra grabbarna förstå i min ny skapade tråd.. Men nänä dom kan tamefan ej lyssna på en ju .. Vet du vad det problemet är. Har Aldrig haft det problemet förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Får tacka för tipset. HL2 ska spelas igen har jag bestämt. Nyaste garrys mod kanske är rolig med. Har inte spelat sen första versionen eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Jag har börjat spelat HL2 lite smått nu och nu har jag ett problem.. Problemet är att när jag börjar spela så på vissa saker så får jag en vit fyrkant och ett vit kryss i mitten.. Hur får jag bort det ganska störande.. Nåt som ska skrivas i consolen??.. Så här ser problemet ut: Tråden skapades för två år sen, men har varit aktiv sen dess. Det är alltså när det senast postades i tråden som räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Får tacka för tipset. HL2 ska spelas igen har jag bestämt. Nyaste garrys mod kanske är rolig med. Har inte spelat sen första versionen eller nåt sånt. Funderar på att göra samma sak. Sen har jag inte spelat Episod 1 ännu, ska nog göra det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Jag har börjat spelat HL2 lite smått nu och nu har jag ett problem.. Problemet är att när jag börjar spela så på vissa saker så får jag en vit fyrkant och ett vit kryss i mitten.. Hur får jag bort det ganska störande.. Nåt som ska skrivas i consolen??.. Så här ser problemet ut: Kan nån hjälpa mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Episode 1 är grymt bra, men också väldigt kort. Innehåller inga nya vapen heller. Ska nog köra igenom det igen snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts