Mark Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Själv tycker man läsk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Kunde inte låta bli att rösta grumligt avloppsvatten. Men allvarligt talat så är det ju vatten. Man kan inte ha med sej läsk när man ska spela fotboll eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Vatten törstsläcker bäst, oavsett vad nån säger. Men läsk kan vara godare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Vatten törstsläcker bäst, oavsett vad nån säger. Men läsk kan vara godare. precis, och öl och saft med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Coca-Cola... Vote: Läsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Coca-Cola... Vote: Läsk Fel!!! Försök att vara lite seriös nästa gång annars reportar jag tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Saft, gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Vote:öl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Själv tycker jag att en iskall läsk med is är bästa törstsläckaren. Vote: Läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 precis, och öl och saft med. Saft är ju vatten med socker och smak En kall öl är nog rätt så effektiv också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Läsk är det jag tyckre släcker törsten, men i bland kommer kolsyran upp i näsan. Då föredrar man saft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Fel!!! Försök att vara lite seriös nästa gång annars reportar jag tråden. Jaha, ännu en gång du börjar starta något onödigt, GTA3 freak! Vad är det med dig egentligen? Har du något emot om jag reportar onödigt poster? PS: Jag menade inte den här posten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 (redigerad) Vote: Läsk men en öl sitter inte heller fel.. Redigerad 25 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Jaha, ännu en gång du börjar starta något onödigt, GTA3 freak! Vad är det med dig egentligen? Har du något emot om jag reportar onödigt poster? PS: Jag menade inte den här posten... Arman jag tycker att du ska ta det lite lugnt Alla vet att du så gärna vill vara mod. Men snälla försök inte vara polis och sånt. Det är klart du kan reportera poster men jag såg inget fel i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Jaha, ännu en gång du börjar starta något onödigt, GTA3 freak! Vad är det med dig egentligen? Har du något emot om jag reportar onödigt poster? PS: Jag menade inte den här posten... Vadå ännu en gång? Förresten skämta jag så det stog härliga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 25 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2004 Det är alltid toknice med en öl! Vote: Öl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 vote: vatten läsk är godare men vatten släcker törsten bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Godast av de där är ju öl och läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Läst FFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2004 Vatten släcker bättre, men läsk är fan så mycket godare, och jag dricker skitmycket under sommaren.. Vote: Läskeblask.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts