Guest Pååååålsson Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Ni vågar inte tänka vad jag kan göra... men lugnt Jacker. Jag kommer bara få skäll av din mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 skulle va coolt om man kunde spela golf också det skulle kunna gå att göra det, utan att det är alltför svårt tror jag, bara att man slår så, och att bollen åker en bit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Ni vågar inte tänka vad jag kan göra... men lugnt Jacker. Jag kommer bara få skäll av din mamma. vad ska du göra oss? ta reda på var i bor o döda oss?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Men för i helvete grabbar, skärp er, sluta gå off-topic, och reta Pålsson, låt honom tro att han kan göra er illa, men ni behöver inte reta honom som fan. Visst var det dummt sagt, men ni kan disskutera rasism i en annan tråd, detta är en San Andreas tråd, och den kommer förr eller senare bli låst om ni inte slutar mesar er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 vad ska du göra oss? ta reda på var i bor o döda oss?? MEN FÖR FAN SLÄPP DET!!! JA HAN KANSKE ÄR RASIST MEN DET HAR INTE MED DEN HÄR TRÅDEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Men för i helvete grabbar, skärp er, sluta gå off-topic, och reta Pålsson, låt honom tro att han kan göra er illa, men ni behöver inte reta honom som fan. Visst var det dummt sagt, men ni kan disskutera rasism i en annan tråd, detta är en San Andreas tråd, och den kommer förr eller senare bli låst om ni inte slutar mesar er Håller med till 100% ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 BILDERMA FUNKAR FAN INTE!!!!!!!!!!! HJÄLPPPP!!! :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 BILDERMA FUNKAR FAN INTE!!!!!!!!!!! HJÄLPPPP!!! :'( :'( :'( :'( :'( KOLLA PÅ NYHETERNA PÅ GTASAJTEN.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Vart funkar dom inte? Ladda ner dom från GTA Sajten! Dom finns även i denna topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 dom kanske blev tvugna att ta bort dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Tror det där med maten fungerar lite som i The Sims. Att det finns en statuspelare som säger hur hungrig man är. Går den i botten börjar han säkert klaga... Förhoppningsvis så blir man inte hungrig allt för ofta. I längden skulle de flesta tröttna på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Ni är ju för f*n sjuka allihopa...! Så ni tycker att man kan säga neger när och vart man vill? Vet ni ens vad neger betyder? Neger betyder "slav"! Är alla mörkhyade människor slavar nu helt plötsligt? Det var bara under slaveriet i USA man andvände ordet "neger" eller "nigger"... Så lär er det ordet och ta reda på vad det betyder innan ni ska säga det rakt ut...! Ja, klart man kan det.. Varför skulle man inte göra det? Om alla negrer springer runt o kallar varandra nigger hela tiden kan väl vi svenskar som bor i sverige få säga neger då eller.. Och att neger skulle betyda slav var fan det dummaste jag har hört i hela mitt liv.. Sen så finns det inte en amerikan under slaveriet som sa neger.. Neger är ju fan svenska översättnigen på nigger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 neger kommer från ordet : "Negro" som betyder "svart" på spanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Ni är ju för f*n sjuka allihopa...! Så ni tycker att man kan säga neger när och vart man vill? Vet ni ens vad neger betyder? Neger betyder "slav"! Är alla mörkhyade människor slavar nu helt plötsligt? Det var bara under slaveriet i USA man andvände ordet "neger" eller "nigger"... Så lär er det ordet och ta reda på vad det betyder innan ni ska säga det rakt ut...! vem är det som borde lära sig ordet igentligen? Dessutom är det inte rasistiskt. Att säga nigger tycker jag är rasistisk. Sry för non topic inlägg men blev bara så förbannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 BILDERMA FUNKAR FAN INTE!!!!!!!!!!! HJÄLPPPP!!! Game Infromer hotade med att ta ner alla sidor som ROCK* inte lagt ut! Nu har dom gjort det med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Är de ingen som har sparat bilderna och kan ladda up dem nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Tror det där med maten fungerar lite som i The Sims. Att det finns en statuspelare som säger hur hungrig man är. Går den i botten börjar han säkert klaga... Förhoppningsvis så blir man inte hungrig allt för ofta. I längden skulle de flesta tröttna på detta. Antagligen kommer det inte bli så tråkigt, eftersom dom tre städerna kommer vara fullproppade med matställen, så vill man ju käka, för att se hur det ser ut inuti vettu Skulle vart rätt fett, att starta slagsmål på en hamburgerbar, eller något. Eller som kasta saltkar i huvudet på varandra, så att man får gå och loska i varandras burgare (Dum och Dummare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 (redigerad) "You can ride bikes and you'll have to repeatedly press the X button to keep going. " Fan precis det som jag va rädd för.. Det kommer suga att cykla då.. Nej! :'( Varför??? Varför??? :'( Jag vill mörda rockstar :'( Jag som såg fram emot att ta en cykel och bara cykla ut av bara he..... men, den drömmen slogs i 1.000 bitar nu! :'( Redigerad 17 maj, 2004 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Ehhrm, Det kommer ju vara som att åka MC, där trycker man också på X Jag tror inte direkt att man ska trycka X,X,X,X,X,X,X för att fortsätta åka, typ X nån gång då, om man vill att det ska gå fortare, det kommer vara som att cykla i verkliga livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Ehhrm, Det kommer ju vara som att åka MC, där trycker man också på X Jag tror inte direkt att man ska trycka X,X,X,X,X,X,X för att fortsätta åka, typ X nån gång då, om man vill att det ska gå fortare, det kommer vara som att cykla i verkliga livet NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!! det får inte vara sant! ska det va så med bil också???? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts