Kalan Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Är han inte med i 3:an? Det är väl då några ungdomar är med i en tv-serie där dom ska "överleva" i ett hus, hans barndomshus? Nej, trean heter Season of the Witch, och han är inte med där... du syftar nog på Halloween: Resurrection, som är den senaste filmen med Myers (dvs. Halloween 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Nej, trean heter Season of the Witch... ...som suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Aj då fan vad jag ljög i den här posten. Redigerad 7 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 okey jag e inte varldens skrackfantast men vem fane e Leprechaun Det är en liten (kommer inte på vad det heter, men en som som sitter i vid regnbågens ände, och vaktar sitt guld, har gröna kläder på sig, en hatt & ett bälte) typ tomtenisse (?)... aja, den är med i filmen med samma namn, som inte ska vara speciellt bra, har inte sett den, bara ett klipp ur filmen... ...som suger. precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Nej, trean heter Season of the Witch, och han är inte med där... du syftar nog på Halloween: Resurrection, som är den senaste filmen med Myers (dvs. Halloween 8) Aj fan jag tänkte på myers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Det är en liten (kommer inte på vad det heter, men en som som sitter i vid regnbågens ände, och vaktar sitt guld, har gröna kläder på sig, en hatt & ett bälte) typ tomtenisse (?)... Mmm...taget ur Irländska folksagor... Förresten är väl inte Jason med i alla Friday13 filmer? I 5:an eller 6:an(Eller nått?)är det la en copycat om jag inte minns helt fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 Mmm...taget ur Irländska folksagor... Förresten är väl inte Jason med i alla Friday13 filmer? I 5:an eller 6:an(Eller nått?)är det la en copycat om jag inte minns helt fel... oj :"> :"> :"> förlåt, i del 5 är det en copycat killer, ja... :"> *ber om ursäkt* har inte kollat på dom på ett tag nu... Aj fan jag tänkte på myers. det var väll han jag syftade på???? eller hur menar du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 (redigerad) Förresten är väl inte Jason med i alla Friday13 filmer? I 5:an eller 6:an(Eller nått?)är det la en copycat om jag inte minns helt fel... EDIT: Kalan var före. Redigerad 23 juni, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 EDIT: Kalan var före. haha, jag är snabbast näe, men vem röstade du på, Pico? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 http://www.dcfconcerts.com/bios/clown.jpg Heeeeeell yeaaaaaaa The wicked clowns will never... NEVER DIE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 jag såg jeepers creepers 2 igår ganska bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2004 jag såg jeepers creepers 2 igår ganska bra film. har hört att den ska suga, men jag har inte sett den... funderar på att köpa den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 jag såg jeepers creepers 2 igår ganska bra film. har bara sett ettan och jag tycker inte det är något specielt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Ettan var asdålig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 jag såg jeepers creepers 2 igår ganska bra film. Den har jag också sett, men tyckte den var sådär. Någon som ska se Excorsisten ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 vilken kanal?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 1:an tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 Den har jag också sett, men tyckte den var sådär. Någon som ska se Excorsisten ikväll? har redan sett den en massa gånger... den är bra, men har dock blivit lite för överskattad Satt i Photoshop å lekte lite gissa vem det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) eeehmm..e de Jason?...nä de e ju Hannibal!! kanske Mikey?? Redigerad 24 juni, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2004 (redigerad) Tandfén? Exorcisten kommer på 2:an. Fan då jag hyrde den för typ några dagar sen. Redigerad 24 juni, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts