Jump to content

Harry Potter


Bubbli
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha, ja ok.

Btw, varför säger man "leen" om man vill prata ghetto? vad ska det betyda?

I Söndagsöppet för några år sedan var Latin Kings på besök och dom förklarade några vanliga ghetto uttryck, len betyder typ "du där" tror jag, rätta mig om jag har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 years later...

Ganska ovärt att dra upp en sån här gammal topic för det där imo.

Men det var kanske bättre än att göra en ny. Eller så hade du kunna posta den i nån annan passande tråd..

Iaf, ganska fin trailer, fast jag har inte följt harry potter mer än första filmen, så jag kan väl inte uttrycka mig så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska ovärt att dra upp en sån här gammal topic för det där imo.

Men det var kanske bättre än att göra en ny. Eller så hade du kunna posta den i nån annan passande tråd..

Iaf, ganska fin trailer, fast jag har inte följt harry potter mer än första filmen, så jag kan väl inte uttrycka mig så mycket.

Detta var den ända Harry Potter tråden och eftersom den var gjord för att diskutera allt kring Harry Potter så tyckte jag det var bättre att posta den här än att skapa en ny tråd bara för trailerns skull. Jag menar, var skulle jag annars ha postat länken?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ich, jättelångt kvar ju. :) Sista boken kommer släppas 7/7 -07, ser ni nåt mönster?

Men filmen ser ut att vara bra gjord. Boken var nonsens fram till de sista tvåhundra sidorna. Passar sig nog bra som film, de kan klippa ner skiten i boken och ta det viktiga. I de andra böckerna har det ibland varit lite väl intensivt så det har kortats ner ordentligt i filmerna. Skådespeleriet är ändå mycket bra, av de flesta. Faktiskt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk har ju sagt att han och Ron inte skulle få vara med för att de redan ser för gamla ut. Faktum är att hittills så har huvudpersons-skådespelarna varit lika gamla som i de respektive böckerna. Den stora förändringen var ju redan i tvåan där alla fått halvbasröst, så att kicka honom och alla andra vore ju bara dumt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk har ju sagt att han och Ron inte skulle få vara med för att de redan ser för gamla ut. Faktum är att hittills så har huvudpersons-skådespelarna varit lika gamla som i de respektive böckerna. Den stora förändringen var ju redan i tvåan där alla fått halvbasröst, så att kicka honom och alla andra vore ju bara dumt.

Jo, men nu börjar väl filmerna ta längre tid att göra va ?

Alltså växer de riktiga ifrån figuerna.

Nu har ju jag inte koll på när den senaste filmen släpptes, men det känns som att de börjar växa ifrån sina figurer i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skiter i åldern på skådespelarna egentligen. De flesta amerikanska high-school filmer brukar ju karaktärerna vara runt 16 år, fast skådespelarna faktiskt är runt 20, skiter man väl i.

Ser fram emot filmen, fast har inga skyhöga förhoppningar på den. Lade märke till att Daniel har blivit lite biffig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...