Jump to content

Klagotopicen :p


skribb
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 185
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm.. Nu ska vi ta oss en funderare...

Pojkband hatar jag ruskigt mycket.. Aldrig äns försökt att gilla dom..

Sen är det nog dansbands musik som jag inge gillar heller.. Fast en del kan man faktist lyssna på.. men det är inte mycket.. Jazz/blues tar jag med i denna genren..

HipHop/rap tycker jag heller inte om.. Förstår inte hur man kan lyssna på en del låtar.. Men en del låtar lyssnar jag på ändå.. Sean Paul - Like Glue tex..

Men om det ska vara musik så ska det vara rock'n'roll, rock, hårdrock, techno, trance..

Eddie Meduza är kung, Elvis är tom. ännu mer KUNG!! Sen finns det massa olika artister.. Sen så har jag börjat lyssna på Metallica igen..!! Och SOAD o Slipknot har jag lyssnat på hela tiden..

Sen så lyssnar jag på techno/Trance varje dag oxå.. Kan inte vara utan det.. får en att må bra.. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar "Bög" Pop -_- Ush. The Darknes uuuuuu vad äkligt eller westlife och bög street boyd alla är ;)

Eh... Du kan väl inte jämföra ett riktigt grymt band som the Darkness med ett sketet pojkband? ;) Det är ju helt annorlunda musik, stil, publik, etc, etc, etc. Ojämförbart helt enkelt!

@ Arvid: Visst, de har en riktigt sliskig stil, men jag kan lova dig att låtarna blir bättre och bättre för varje du lyssnar på dem. Justin Hawkins röst gillar jag, även om den knappast är en av de bättre musikvärlden hört. Den är annorlunda och när han går upp i falsett är det riktigt högt. Har försökt några gånger ( ;P ) med exempelvis "I believe in a thing called love" eller "Givin' up", men det går fanimej inte att ta de högsta tonerna...

Men som sagt, lyssna några gånger. Du kommer inte att ångra dig!.. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En annan detalj som förekommer(iaf här)är att dom frekvent använder fjortis som skällsord på icke fjortisar...det stör jag mig oerhört på!

Dom är så självupptagna att dom inte ens vet vad dom är...

Här använder vi det till att kalla varandra det istället..

Eftersom alla vet att fjortisen är allmänt dum i huvet och alla hatar den så brukar vi kalla varandra fjortisar för att reta varandra typ..

Eller vad ska man säga, vi använder fjortis istället för att säga idiot eller nått i den stilen.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh... Du kan väl inte jämföra ett riktigt grymt band som the Darkness med ett sketet pojkband? ^_^ Det är ju helt annorlunda musik, stil, publik, etc, etc, etc. Ojämförbart helt enkelt!

Jag menade inte att jag jämmföra några band. Jag menade The Darkness e snusikg för han är som han är, men musiken är kanske rätt så bra. Westlife och Backstreet boys dom e inte snuskiga eller något men dom är liksom lite "gay" när dom sjunger (hoppas du förstår vad jag mennar)

Angånde musik stillar så är jag inge bra på det :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...