Jump to content

Klagotopicen :p


skribb
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 185
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

hmm..

hiphop.. det är inte bra! vet inte hur många gånger man slått på radion i bilen på p3 eller nått och tänkt:

"fan, den här låten spelar dom ju jämt!" och försöker härda ut.. sen när de äntligen byter låt så är det samma jävla låt, med ny text men det är en tjej som sjunger... och sen så säger dem att det är topplistan! jaja.. iaf så hård rocken det ända rätta!! men the darkness gillar jag inte.. dem är nog inte riktigt min stil.. nä tacka vet jag maiden, metallica, sabbath, in flames osv osv

men behöver jag säga nått om popen, technon, raven och all annan skit?? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Spela instrument. :o

2. Jag tror iaf. inte jag är nåt!

3. Jo. :wacko:

4. Jag hatar dom. :lol:

Barracuda @ Om du hatar dom också, varför gnälla? Hip-Hoppare spelar också instrument. Jag tror inte heller jag är nåt, jag vet att jag är nåt. En person som är lika mycket värd som du. Om du tror att musiken bara är `dunka dunka dunka´ så har du inte förstått Hip-Hop. Och om du tror att jag hatar metal så har du fel, eftersom jag gillar metal också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Spela instrument. :o

2. Jag tror iaf. inte jag är nåt!

3. Jo. :wacko:

4. Jag hatar dom. :lol:

1. Måste man spela instrument för att vara musikalisk? Hur många av dina hjärnceller kopplar egentligen?

2. Antagligen så måste man tro på sig själv, utan självförtoende kan man väll ändå inte komma någonstans

3. rave och techno är Dunka Dunka musik. Visst, hiphoppen har mycket bas, men oerhört mycket mer i låtarna än det. Du ska bara veta hur jämra mycket samplingar det är i en bra hiphop-låt.

4. Du är hårdrockare, aight? Och så hatar du alla hiphoppare och rappare. Då kan du väll lista ut varför hiphoppare hatar hårdrockare om hårdrockare hatar hiphoppare! Stupid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm..

hiphop.. det är inte bra! vet inte hur många gånger man slått på radion i bilen på p3 eller nått och tänkt:

"fan, den här låten spelar dom ju jämt!" och försöker härda ut.. sen när de äntligen byter låt så är det samma jävla låt, med ny text men det är en tjej som sjunger...  och sen så säger dem att det är topplistan! jaja.. iaf så hård rocken det ända rätta!! men the darkness gillar jag inte..  dem är nog inte riktigt min stil.. nä tacka vet jag maiden, metallica, sabbath, in flames osv osv

men behöver jag säga nått om popen, technon, raven och all annan skit?? :wacko:

Där sa du nåt! :lol:

Okka: LOL

Redigerad av Barracuda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...