Jump to content

Klagotopicen :p


skribb
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 185
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Man kan inte hata nått egentligen...

Alla hårdisar som hatar all hip-hop..

Lyssna på all hip -hop så kommer du nog hata hårdrock sen.. :wub:

Detsamma är det med allting..

Om jag säger att jag är en zyntbög(det är ja inte) och hatar all bögpop(BSB, westlife m.m) om jag skulle lyssna på all bögpop i hela världen så skulle jag inte vilja lyssna på nått annat sen... :(

Tror du att det finns någon låt i världen som har ett sexuellt budskap? ;)

PS: jag gillar Rap, R&B, Hip hop och gillar inte rock. :huh:

På tal om The Darkness så är de roliga men deras musik är inte bra, jag syftar på denna låt "I belive in a thing called love". :wacko:

Jag såg nyss ett inslag av Lunch där han verkligen visar hur omogen han är, Han säger "äckligt" till musikstilar. Sean Pauls party-reggae är bra tycker jag. ;P

Redigerad av danil89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg nyss ett inslag av Lunch där han verkligen visar hur omogen han är, Han säger "äckligt" till musikstilar. Sean Pauls party-reggae är bra tycker jag. :ermm:

de kanske är hans stil att säga vad han tycker :(:(

jag lyssnar på mycket ^_^

de som går på radion, nu tycker jag att dom "Black eyed peas" är bra :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om The Darkness så är de roliga men deras musik är inte bra, jag syftar på denna låt "I belive in a thing called love". :lol:

Dom har ju inte bara gjort den lyssna på "get your hands of my woman", den är svinbra! B)

Topp3: är jag inte helt frisk i skallen bara för...? äähhh... :lol:

Redigerad av Barracuda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Alltså det här är inget klagomål men en "lite" flummig grejj:

Den här låten (vwt inte vad den heter) den går " and Fuck what i say and fuck all this kisses" elr ngt sånt, iaf på Ztv så låter den såå här "and ....... what I say and ...... all this kisses and......... what i say" smart lixom (inte för att jag gillar låten) <_<

Redigerad av DanjO
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

från skivaffären hoppas jag att du menar... :unsure:

De får ni tolka som ni vill men jag köper de skivor jag tycker e bra =) och gamla skivor e svåra att få tag på, och vissa måste man köpa..

Men självklart menar jag köpa =)

Om du sytar på de andra sättet att få tag på musik tycker jag de är mer oläpligt som i andra trådar att skriva upp vilka musikalbum dom har. och då hare rört sig om mp3 ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså det här är inget klagomål men en "lite" flummig grejj:

Den här låten (vwt inte vad den heter) den går " and Fuck what i say and fuck all this kisses" elr ngt sånt, iaf på Ztv så låter den såå här "and ....... what I say and  ...... all this kisses and.........    what i say" smart lixom (inte för att jag gillar låten) :D

Eamon - Fuck It (Dont Want U Back)

Redigerad av DYos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ville bara säga att dom inte skriker i death metal.. dom kan göra det men oftast inte... det är mer black metal dom skriker i...

death metal band:

cannibal corpse

six feet under

tog bara dom som exempel för dom är kända...finns väldigt många.... orka inte skriva mer just nu...

edit: stavfel.. :wacko:

Redigerad av SlIpKnOt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...