Jump to content

Klagotopicen :p


skribb
 Share

Recommended Posts

ROCK

Vem gillar när någon person skriker? Ärligt talat? Det är ju för fan löjligt!

LOOOOOL!!!

Rock= personer som skriker :mellow:

Nu är inte jag alls insatt i olika rock-klasser, men du är helt borta! finns ju hur jävla många rockband som hellst som aldrig skriker, hört R.E.M t.ex? klassas som ett av världens bästa rockband och dom höjer knappt knappt höjer rösten!!

Metallica som ett annat exempel, har en jävlans många lungna låtar...

(jag tycker inte heller om skrikiga låtar men du kan ju fan inte dömma rock för personer som skriker!)

läs igensom skribbs poster om vad han gillar så fattar du vad "personer som skriker" är för nåot

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 185
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

DET FINNS INGET SOM HETER FJORTISMETAL :mellow:

Jo. Det där du rabblade upp. In Flames, Cradle of Filth, Children of Bodom... det är typisk fjortismetal, för det är precis som skiten som spelas på radio nuförtiden.

Man lyssnar på det ett tag, sen efter kanske nå'n vecka är det helt bortglömt. <_<

Sen är det massa dumma fjortisar som sagt som går runt och lyssnar på det och kallar sig hårdrockare...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo. Det där du rabblade upp. In Flames, Cradle of Filth, Children of Bodom... det är typisk fjortismetal, för det är precis som skiten som spelas på radio nuförtiden.

Man lyssnar på det ett tag, sen efter kanske nå'n vecka är det helt bortglömt. <_<

Sen är det massa dumma fjortisar som sagt som går runt och lyssnar på det och kallar sig hårdrockare...

RIKTIG fjortismetal är exempelvis:

yellowcard

posion the well

avenged sevenfold

from autumn to ashes

linkin park

limp bizkit

mudvayne

p.o.d

:mellow:

jag har aldrig hört nåt av de banden jag gillar på radio, förutom METALLICA. SUG PÅ DEN DU!!!! och tror du jag bryr mig om vilka som lyssnar på in flames tex? det förblir melodic death metal (eller nwosdm om du vill kalla det så) oavsett vilka som lyssnar på det!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis till Topp3 som skrev det enda vettiga inlägget här (nu menar jag självklart inte att detta inlägg är vettigt, men han måste nästan få beröm för sin minst sagt detaljerade redogörelse angående Metallica). :mellow:

Kan inte annat än hålla med dig där, Metallica är bra.

Fast dom har inte chans mot underbara Guns N' Roses såklart. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

RIKTIG fjortismetal är exempelvis:

yellowcard

posion the well

avenged sevenfold

from autumn to ashes

linkin park

limp bizkit

mudvayne

p.o.d

:mellow:

jag har aldrig hört nåt av de banden jag gillar på radio, förutom METALLICA. SUG PÅ DEN DU!!!! och tror du jag bryr mig om vilka som lyssnar på in flames tex? det förblir melodic death metal (eller nwosdm om du vill kalla det så) oavsett vilka som lyssnar på det!!

SNÄLLA!! Kan nån sluta säga fjortismetal!! Det heter nu-metal!!

Sen får väl du tycka att det suger om du nu vill det.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men LOL, ni är ju bara larviga! Man kan få vilken musik som hellst till fjortis musik om man vill.

Antingen tycker man att musik är bra eller dålig, men att kalla folk för saker bara för dom lyssnar på en viss typ av musik är bara barnsligt!

Såklart, men nu är det där typisk musik för alla fjortisar som tror att dom är hårdrockare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...