Jump to content

pc vs ps2


tubbs
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 128
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har ps2 men använder det knappt nått till att spela... jag använder det bara till att kolla på DVD på...

Skämms nästan över att säga det men jag har bara två spel till det o jag har haft det i snart tre år tror jag(eller så va det två..)

Lånade GTA3 av en polare och klarade ut det sen så gav jag tillbaka det o har inte spelat på det sen dess... typ...

Jag får damma ut det o dra igång det när VC kommer för då blir det andra bullar...

Då ska inte X knappen få en lungn stund(jag antog att det är X man kommer använda mest...)

Är det någon som vill köpa Crach Bandicoot 4 av mig... jag har spelat det 3-4ggr tror jag... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ni efan cp dkontrollerna suger på pc å grafiken e fett bättre på ps2, å moddar har man kul me i 10 min, å d e fett jobbigt å hålla på å installera dom å så. å ja kommer klara vice city innan ni gta på pc-nördar ens har sett fodralet

Grafiken är pättre på PC. Förresten kommer du säkert va sopig på VC så alla kommer att varva det på PC innan du har klarat första uppdraget på ps2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...