Jump to content

pc vs ps2


tubbs
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 128
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alltså jag förstår inte hur ni kan föredra Gta 3, VC på data...Det e en mycket skönare spelkänsla på ett PS2 med en tv skärm och Dualshock handkontroll ....Och Jag tyckte att Gta 3 på data var hur jobbigt som helst när jag spelade det....

Tacka fan för att jag köpte PS2 :blink:

GTA 3 och VC till PS2 e BÄST!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nop kontrollen är as seg till PS2...ingen översikt överhuvudtaget....det är dessutom skönare med piltangenter en ett styrkors....det ska vara en data skärm....ingen jäkla TV....Man ska titta på tv inte spela spel på den!...PS. PS2 suger stenhårt....DS.

bara för att inte du har en ps2........det finns en liten nackdel med ps2.....sikta med t.ex sniper.....kan va lite knepigt

Redigerad av Ge ta a Vajs Sitty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag förstår inte hur ni kan föredra Gta 3, VC på data...Det e en mycket skönare spelkänsla på ett PS2 med en tv skärm och Dualshock  handkontroll ....Och Jag tyckte att Gta 3 på data var hur jobbigt som helst när jag spelade det....

Tacka fan för att jag köpte PS2 :blink:

GTA 3 och VC till PS2 e BÄST!!!!!!!!

det är mycket bättre upplösning på en dataskärm!! och som funny säger det är mycket lättare att styra gubben med mus/tangbord det är ju riktigt jobbigt att springa runt på ps2... det går ju knappt att vända sig :P

Redigerad av GTA3_PLAYER
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller fortfarande med att spelen bli bäst på PC (tänker mest på styrningen).

Men man ska dock inte räkna bort PS2, den är faktiskt väldigt kraftfull!

Stämmningen blir också bättre framför TV:n, varför vet jag inte :blink:

Dessutom tjänar man som spelutvecklare otroligt mycket mer pengar på att släppa spel till konsoler än PC för på PC skaffar alla bara olagliga kopior.

Nu ska jag testa att slå ihop den tråd med tråden i Allmänt GTA snack... får se om jag lyckas...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

bara för att inte du har en ps2........det finns en liten nackdel med ps2.....sikta med t.ex sniper.....kan va lite knepigt

Nä jag har inte PS2 men när GTA3(På PS2)släpptes körde jag det väldigt ofta med min kompis.....tyckte inte det var lika kul då faktiskt(Men tillräkligt för att jag senare skulle köpa det på PC....för att där få uppleva ett otroligt mycket roligare spel)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...