Jump to content

pc vs ps2


tubbs
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 128
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ok... ps2 är billigare om man bara vill spela men... pc har bättre grafik, man kan göra mycket mer än att spela, hur är känslan med en i ett ps2 spel med en liten analogstick i tex. skjutspel, hur roligt är det att sikta med den... man vill ju köra utan auto-aim... jag kan dra upp tusentals saker som är bättre med pc än ps2... men ni som vill dras med ps2 får göra det om ni vill men jag håller mig till pc

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok... ps2 är billigare om man bara vill spela men... pc har bättre grafik, man kan göra mycket mer än att spela, hur är känslan med en i ett ps2 spel med en liten analogstick i tex. skjutspel, hur roligt är det att sikta med den... man vill ju köra utan auto-aim... jag kan dra upp tusentals saker som är bättre med pc än ps2... men ni som vill dras med ps2 får göra det om ni vill men jag håller mig till pc

Håller med till 100%!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

frågan var vilket gta3 va bäst på, inte vilket som va bäst i största allmänhet (en bra dator kostar oxo 10000mer) , då e ju klart pc bättre, å d e bättre på förstapersonsshooter oxo men inte på bilspel å spel som gta3. D enda som gta3 e bättre på pc e modar å skins, resten e bättre på ps2

Du glömde visst kontrollerna som är felfria på PC:n(iallafall med mitt tangentbord och min mus....jag vet inte hur det är med er andra???)......nää förresten allt är bättre på PC

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja har gta3 både på ps2 å pc (geforce 4) men ja tycker ändå ps2rafiken e bättre. å öhh du som skrev att kontrollerna e bättre på pc, ta dig i arslet, fett jobbigt me mus å styra med piltangenter å så, men aja tyck varu vill när du har provat båda

Vaddå ta dig i arslet va f*n är det med dig....får inte jag tycka det?...Det är säkert fler som tycker det......Jag älskar mitt tangentbord och min mus....ingen jäkla handkontroll i hela världen slår det!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja har gta3 både på ps2 å pc (geforce 4) men ja tycker ändå ps2rafiken e bättre. å öhh du som skrev att kontrollerna e bättre på pc, ta dig i arslet, fett jobbigt me mus å styra med piltangenter å så, men aja tyck varu vill när du har provat båda

Musen ger mer frihet i spelet, utan den hade det varit svårt att se sig omkring på ett smidigt sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag testade gtaIII på PC första gången gillade jag inte mus-styrningen...men nu när jag är van så.... :)

Samma här, efter tre GTA-versioner med enbart piltangenter som styrdon kändes det lite konstigt att inte ha båda händerna på tangentbordet, nu har jag en helt annan uppfattning och skulle inte kunna klara mig utan musen i GTA3.

Det var samma sak med radarn som jag trodde skulle vara störande att hela tiden ha i bild, radarn är ju ett av de viktigaste hjälpmedlen i hela spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...