Jump to content

Gamla minnen!


Jacker
 Share

Recommended Posts

hm, jag undrar om användarnamn med svordomar i är tillåtna..? du ligger risigt till Gta_fan1!! ^_^

Åhåhåhåahahahahah å fyfan hahahahahahah!!!!!!!!! :huh::wub:^_^

Är det nån mer än jag som fått hotfulla PM från de nya administratörerna?

:)

hej alla  :">

jag ska göra allt för att förbättra forumet ^_^

Sure, sure... ^_^

HAHA!!! Pico är AEGD! ^_^

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 85
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Ah, på fjärde sidan finns länk till mitt, jägarens, hultans och arvids snack på msn, men länken funkade inte, får fråga jägaren om han har kvar den :huh:

EDIT:

Sorry KalleR, för mig på sidan 5 där, jag vet inte vad som tog i mig, den var ju ganska kul egentligen :">

EDIT 2:

@ Pico: Kanske ska ha den som signatur (@ översta quote) :wub:

Redigerad av Gta_fan1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ha ha :wub: , sitter och skrattar här för mig själv när jag läser igenom Nya moderators & IBF 1.2. Älskar verkligen whoopees, stells och kalles reaktioner i den tråden! Ha ha ha!! ^_^^_^

Det var riktigt kul att vara Vixtor faktiskt, och så fick jag en massa PM den eftermiddagen/kvällen. Har aldrig fått så många förut... :huh:

Det där är inte alls kul O****... ^_^

Jag var helt förkrossad.. Grubblade hela dan om jag skulle lämna forumet.. Allt jag hade kämpat för bara gled förbi ögonen på mig på 1sekund..

Tänkte nästan ta livet av mig.. Då mådde jag riktigt piss... :)

Sen när jag fick reda på att det va ett skämt visste jag inte vad jag skulle göra..

Först blev jag arg sen så blev jag gladare än jag någonsin varit.. Jag kunde bli moderator igen..!! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ha ha :wub: , sitter och skrattar här för mig själv när jag läser igenom Nya moderators & IBF 1.2. Älskar verkligen whoopees, stells och kalles reaktioner i den tråden! Ha ha ha!! :)^_^

Det var riktigt kul att vara Vixtor faktiskt, och så fick jag en massa PM den eftermiddagen/kvällen. Har aldrig fått så många förut... :huh:

Ehrmm, du glömmer att jag höll på att sabba det där, Hultenius ändarde ju min post nästan direkt efter jag gjort den från "Jag tycker det är något väldigt skummt med det här" till "Jaha välkomna då ^_^ "

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehrmm, du glömmer att jag höll på att sabba det där, Hultenius ändarde ju min post nästan direkt efter jag gjort den från "Jag tycker det är något väldigt skummt med det här" till "Jaha välkomna då :) "

^_^

Jaså, var det så det var. Det visste jag inte... :huh:

Nåja, de andras reaktioner var i alla fall roliga! ^_^ He, he!..

Edit:

@ Stellan och Kalle: Ja, den vill jag också se!! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...