Jump to content

Gamla minnen!


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 85
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Ja... mitt första minne från gtasajten var när jag skrev nå't i nå'n EMU-topic... jag skrev massa saker om att danskar sög och då kom Funnylin och KalleR (som hette GTA3_PLAYER då) och dampade på mig. ^_^

Andra minnen... Hultans och Blaques april-skämt glömmer man ju inte direkt. :wub:

Sen så den gamla Vardagssnack!!! också... den hade man ganska kul i. ^_^ Jag var ganska spammig av mig... även fast jag är relativt ny så hade jag tredje mest posts av alla i den. ^_^ Och så Personen under mig, där hade jag flest av alla... och så kommer jag ihåg Hultans "ganska" dryga slutsvar... blev rätt sur på honom och gnällde ihop ett PM som inte var det snällaste. Sen fick jag min attack och spammade som ett skollat ollon. :huh:

Och innan det, när jag hade försökt ta livet av mig och jag snackade med Pelle (KalleR) och StellHell... det var inte kul direkt, men det är nå't jag inte glömmer. Eller en natt då Pelle (jag kommer nog kalla dig för det resten av livet) vart på fest eller nå't och var full... jag snackade med honom på msn, han var aspackad och så började vi diskutera Volvo. :) Undrar om jag har kvar loggen... nåja.

Blev visst mer än jag trodde... hoppsan. :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen så den gamla Vardagssnack!!! också... den hade man ganska kul i. :huh:

Var det inte du och jag och skribb och MP5 som hade jädrit kul en kväll. Vi tjatatde om massa saker i VS skrev kanske 10 sidor på 2 timmar. Det var då jag kom på varför du heter "The big Vercetti" men det säger jag inte här :wub:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det inte du och jag och skribb och MP5 som hade jädrit kul en kväll. Vi tjatatde om massa saker i VS skrev kanske 10 sidor på 2 timmar. Det var då jag kom på varför du heter "The big Vercetti" men det säger jag inte här ^_^.

Hehe, kommer jag också ihåg nu. :huh:

Eller en annan kul grej i Vardagssnack, natten då jag, Karatemorfar och Stellis var uppe hela natten och chattade. :wub:

Vi chattade både över msn och i Vardagssnack. ^_^

KalleR: Inte konstigt, du var full som en kastrull. ^_^ Jag däremot hade ganska kul över ditt svammel. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det inte du och jag och skribb och MP5 som hade jädrit kul en kväll. Vi tjatatde om massa saker i VS skrev kanske 10 sidor på 2 timmar. Det var då jag kom på varför du heter "The big Vercetti" men det säger jag inte här ^_^.

Oooh, vill se! :huh:

Och vad var det där aprilskämtet egentligen? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller en annan kul grej i Vardagssnack, natten då jag, Karatemorfar och Stellis var uppe hela natten och chattade. :wub:

Vi chattade både över msn och i Vardagssnack. ^_^

Ojojoj!!!

Den natten kommer sitta i till mitt sista andertag på denna jord... :huh:

Fy fan vad roligt det va..!!

Ååååh, det är fan så man vill göra om det igen!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=5116

Dom nya moderatorerna dampade loss över hela forumet och låste trådar hejvilt. ^_^

oh, jag kommer ihåg mitt, jägarens (tror jag) och några tills, minst sagt galna konverstion på msn, och se på mina inlägg i tråden Topp3 postade ( :wub: ) Vi var minst sagt ************ i vår konversation :P

Ojojoj, vilka gamla minnen :)

Jag kommer ihåg att jag skulle ha nått från det aprilskämtet i min sig, men det var för många tecken, men till sist hade jag det ändå ^_^ Fast nu när man tänker efter borde jag bara tagit Print Screen och klistrat in i paint och lagt upp som bild ^_^

vilka minnen... ^_^

EDIT:

Och jag gillar Vixtors (blaque) inlägg om svordom i mitt smeknamn jag fattade inte förrens Deltanator och sa "Han menar inte fan som på svenska ffs, han menar att han är ett fan av GTA.. lol " Det var först då jag fattade :huh:

Vilka minnen än en gång ^_^

Redigerad av Gta_fan1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...