Jump to content

Gamla minnen!


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 85
  • Ålder
  • Senaste inlägg
:wub: Jag kommer ihåg i somras när forumet hade varit stängt ett tag!

KalleR (dv. GTA3_PLAYER) ville ha en gammal bild på hultan som avatar.. tillslut blev han bannad i ca. 30min (just när den 100.000:de posten skrevs)

gissa om han va sur!

Hahaha! ^_^

typiskt, att allt händer under somrarna när jag är på landet ^_^

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I helgen ska jag läsa igenom hela vardagssnack från sommarens början till sommarens slut ^_^ Så många minnen *suck* ^_^

Kommer ihåg en annan grej från i sommras.

Det var någon natt när Hultan fick en riktig energikick och gick ut och sprang 5km och sen köpte frukost skittidigt på morgonen :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tss, 10 km var det faktiskt :wub:

Om det inte var en annan natt vill säga.

He he ^_^ , du hade ett rätt livligt nattliv i somras va, tidningsbud som du var... Kommer ihåg när du berättade om det där tjejgänget du hade träffat när du var ute och cyklade med tidningar. Om jag minns rätt hade de fått en tidning av dig eller nåt och en av dem hade blivit så glad att hon kysst dig. Du lät riktigt uppe i varv när du skrev om det där har jag för mig!.. ^_^:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

He he ^_^ , du hade ett rätt livligt nattliv i somras va, tidningsbud som du var... Kommer ihåg när du berättade om det där tjejgänget du hade träffat när du var ute och cyklade med tidningar. Om jag minns rätt hade de fått en tidning av dig eller nåt och en av dem hade blivit så glad att hon kysst dig. Du lät riktigt uppe i varv när du skrev om det där har jag för mig!.. :wub::D

Hehe, det kommer jag också ihåg. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

He he ^_^ , du hade ett rätt livligt nattliv i somras va, tidningsbud som du var... Kommer ihåg när du berättade om det där tjejgänget du hade träffat när du var ute och cyklade med tidningar. Om jag minns rätt hade de fått en tidning av dig eller nåt och en av dem hade blivit så glad att hon kysst dig. Du lät riktigt uppe i varv när du skrev om det där har jag för mig!.. :wub::D

juste ^_^ det var trevligt att höra :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

He he ^_^ , du hade ett rätt livligt nattliv i somras va, tidningsbud som du var... Kommer ihåg när du berättade om det där tjejgänget du hade träffat när du var ute och cyklade med tidningar. Om jag minns rätt hade de fått en tidning av dig eller nåt och en av dem hade blivit så glad att hon kysst dig. Du lät riktigt uppe i varv när du skrev om det där har jag för mig!.. :wub:^_^

Haha, kommer ihåg det som ïgår..."fatta vad sexig man är med en tidning i handen" ekar fortfarande i mitt huvud :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer ihåg när BTB eller om det var han. Ringde hem till hultan och sa massa saker när han var full. Det var kul :wub:

Gammle gode skirbb

kolla bara på pelles bilder, inte så stort faktiskt. höjden i skala 1:1 (17" @ 1024x768):

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

|

sorry om ja spammar 

sorry om det blev långt ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va? Ringde till hultan?? När, var, hur? :blink:^_^

Det var väll så att BTB (?) ringde hem till Hultan när han var full, och BTB frågade vem han hade kommit till.

Då sa Hultan att han hade kommit till en i Västervik, och då sa BTB någonting som "Aha, då är det du med GTAsajten" eller något liknande.

Tror det var något sånt iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...