Jump to content

Vad tycker du om "reglerna" på GTAsajten?


Zyber
 Share

Vad tycker du om "reglerna" på GTAsajten?  

62 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Alltså, nu har vi konstaterat att forumetsregler är för hårda. KalleR kan sluta kalla alla mindre för snorungar.

@Stellhell sluta kicka mig på IRC, annars kommer Blaque personligen kickbanna dig i 3 sekunder. -_-

@Arvid (Den försvunna) Gör ett bra jobb, har inte låst en enda tråd på typ 3 veckor. :) Keep up tha good wörk! ^_^

@MisterWhoopee En av dom absolut vettigaste moderatorerna på forumet.

@Blaque .... inget att säga om honom.

@Hultenius Man får ju ha lite humor på IRC ochså. inte bara skriva Jaha ;)

annars e allt bra.

Jag tycker alla våra moderater och administratörer är bra :huh:

Men den allra bästa är Misterwhoppee -_-

Men vart in i h*lvete har Arvid tagit vägen (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 97
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Positiva saker om de ledande!

Mods:

@KalleR: Kul och resonabel! ^_^

@StellHell: Gör ett bra jobb! B)

@Arvid: Var är du? -_-

@Funnylin: Schyst och allmänt skämtsam! :)

@Misterwhoopee: Jag har inte sett så mycket av dig, men du är bra de gånger du "jobbar" eller hur man ska uttrycka det... :">

Admins:

@Blaque: Tummen upp! Du gör ett bra jobb! :P

Roots:

@Hultenius: Samma här! GTAsajten UF - Webhosting kommer förhoppningsvis att gå finfint! ;)

(:!!!:)(Observera att den som kallar mig r*vslickare kommer jag att söka upp... -_- ) :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast jag tycker att WareZ regeln borde bli hårdare. Sätt en regelsida när man reggar sig där man får kryssa i en "Jag accepterar" och om man startar en tråd där man säger att man laddad hem det, var man kan tanka det eller liknande så blir man hybernated i en vecka och nästa gång bannad. Nu får man typ 10 varningar och sedan en hybernating i en dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får tacka för all positiv respons... :">

Träffade Arvid idag på väg hem från stationen! Fick reda på att hans dator hade börjat ryka, så han drog ur sladden direkt och lämnade sedan in datorn. Han skulle egentligen fått igen den för flera veckor sedan men det hade blivit något knas med det, så han kommer nog tillbaka vad det lider. I övrigt mådde han bra och har inte kolat vippen eller något sånnt. Så var det med det! ^_^;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Träffade Arvid idag på väg hem från stationen! Fick reda på att hans dator hade börjat ryka, så han drog ur sladden direkt och lämnade sedan in datorn. Han skulle egentligen fått igen den för flera veckor sedan men det hade blivit något knas med det, så han kommer nog tillbaka vad det lider. I övrigt mådde han bra och har inte kolat vippen eller något sånnt. Så var det med det! ^_^:)

Skriv det i vardagssnack så kommer nog fler läsa det! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får tacka för all positiv respons...:">

Träffade Arvid idag på väg hem från stationen! Fick reda på att hans dator hade börjat ryka, så han drog ur sladden direkt och lämnade sedan in datorn. Han skulle egentligen fått igen den för flera veckor sedan men det hade blivit något knas med det, så han kommer nog tillbaka vad det lider. I övrigt mådde han bra och har inte kolat vippen eller något sånnt. Så var det med det! ^_^;)

tror tyvärr ej han talar hela sanningen, han lär ju ha tillgång till datorer i skolan mm :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får tacka för all positiv respons...:">

Träffade Arvid idag på väg hem från stationen! Fick reda på att hans dator hade börjat ryka, så han drog ur sladden direkt och lämnade sedan in datorn. Han skulle egentligen fått igen den för flera veckor sedan men det hade blivit något knas med det, så han kommer nog tillbaka vad det lider. I övrigt mådde han bra och har inte kolat vippen eller något sånnt. Så var det med det! ^_^:)

Bra att han forfarande lever ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får tacka för all positiv respons...:">

Träffade Arvid idag på väg hem från stationen! Fick reda på att hans dator hade börjat ryka, så han drog ur sladden direkt och lämnade sedan in datorn. Han skulle egentligen fått igen den för flera veckor sedan men det hade blivit något knas med det, så han kommer nog tillbaka vad det lider. I övrigt mådde han bra och har inte kolat vippen eller något sånnt. Så var det med det! ^_^:)

Bra att han kommer tillbaks! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...