Jump to content

Vad tycker du om "reglerna" på GTAsajten?


Zyber
 Share

Vad tycker du om "reglerna" på GTAsajten?  

62 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 97
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

dom som inte vet hur man ska bete sig, ni som vet behöver inte ta illa upp, skit i att jag nämnde snorungar och läs resten av min post, är det inte ganska sant det jag sa?

jag kommer inte å glömma det i första taget...du borde nog ta och lugna ner dig... du är ju så j*vla argsint...tål ingenting...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, nu har vi konstaterat att forumetsregler är för hårda. KalleR kan sluta kalla alla mindre för snorungar.

@Stellhell sluta kicka mig på IRC, annars kommer Blaque personligen kickbanna dig i 3 sekunder. :)

@Arvid (Den försvunna) Gör ett bra jobb, har inte låst en enda tråd på typ 3 veckor. :D Keep up tha good wörk! :P

@MisterWhoopee En av dom absolut vettigaste moderatorerna på forumet.

@Blaque .... inget att säga om honom.

@Hultenius Man får ju ha lite humor på IRC ochså. inte bara skriva Jaha :)

annars e allt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joey det var en riktigt bra sägning om irc. Fattar inte varför man inte får skirva va man vill där utan att bli kickad.

Det är riktigt öppet där (för öppet ibland), de kan nog de flesta vittna om, så kom inte och säg raka mottsatsen nu... och varför ens uttala sig när du aldrig är där?

och hur kommer det sig att du och joey alltid har samma IP? även 56k-IP har ni haft lika? det är så man börjar undra....

@the-copy: Det finns många som inte kan sköta sig, vi kan inte låta dom härja hur som helst. Dagligen tar jag bort flera inlägg (och ibland trådar) som ni aldrig ser - och som ni inte vill se heller. Reglerna är inte ett dugg hårda för att vara ett GTA-forum, bara att vissa har (extremt) svårt att acceptera dom.

och vad är det som är så himla jobbigt med reglarna? Är dom inte ganska förnuftiga?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är riktigt öppet där (för öppet ibland), de kan nog de flesta vittna om, så kom inte och säg raka mottsatsen nu... och varför ens uttala sig när du aldrig är där?

och hur kommer det sig att du och joey alltid har samma IP? även 56k-IP har ni haft lika? det är så man börjar undra....

@the-copy: Det finns många som inte kan sköta sig, vi kan inte låta dom härja hur som helst. Dagligen tar jag bort flera inlägg (och ibland trådar) som ni aldrig ser - och som ni inte vill se heller. Reglerna är inte ett dugg hårda för att vara ett GTA-forum, bara att vissa har (extremt) svårt att acceptera dom.

och vad är det som är så himla jobbigt med reglarna? Är dom inte ganska förnuftiga?

har du kanske hört talas om skola?dessutom så är vi 2 kompisar som träffas i skolan och kommer hem till varran lite då och då...2 helt skilda personer...du kanske är kaller då? just det...det är en annan person och vi är också olika personer...men tro va du vill... och desutom så har ja hört från folk att det är så på irc...inte bara joey...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är riktigt öppet där (för öppet ibland), de kan nog de flesta vittna om, så kom inte och säg raka mottsatsen nu... och varför ens uttala sig när du aldrig är där?

och hur kommer det sig att du och joey alltid har samma IP? även 56k-IP har ni haft lika? det är så man börjar undra....

@the-copy: Det finns många som inte kan sköta sig, vi kan inte låta dom härja hur som helst. Dagligen tar jag bort flera inlägg (och ibland trådar) som ni aldrig ser - och som ni inte vill se heller. Reglerna är inte ett dugg hårda för att vara ett GTA-forum, bara att vissa har (extremt) svårt att acceptera dom.

och vad är det som är så himla jobbigt med reglarna? Är dom inte ganska förnuftiga?

vi sitter i skolan me bredband :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta då men du har faktiskt sagt att du skulle flytta... vilket du alltså inte gjort?

Klart man blir misstänksam om ni har samma IP, postar på samma ställe samtidigt och har samma åsikt (vilket ni normalt inte har).

Men det hör inte till saken just nu.

ska flytta i jul har ja inte sagt de??? desutom tror ja inte en och samma person skulle bråka med varrann...tror inte de...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Värst vad alla blev rebelliska nu då...

Aja ingen tvingar er att stanna...kanske vore bättre om ni stack om ni känner sånt hat för oss och för reglerna!

Har inte sagt att jag har nått emot er. Tycker ni e scyssta. tycker det har blivit bättre nu, ni lägger inte en varning på vardagssnack hela tiden tex.

låt medlemmarna få bestämma mer, så blir nog allting jättebra :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Värst vad alla blev rebelliska nu då...

Aja ingen tvingar er att stanna...kanske vore bättre om ni stack om ni känner sånt hat för oss och för reglerna!

nu när du skrev de tänkte jag på min so!

vi har för ett par veckor sedan arbetat om regler och titta på en film!

utan regler skulle ju inte detta forumet...ja till skulle vara helt kaos!

jag tror att många fler skulle bråka!

vissa skulle tycka att man skulle ha regler och andra inte :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för snack om olika sidor hit och dit? :wub: Jag, Hultenius, Arvid, Funnylin, KalleR, Misterwhoopee och StellHell finns här på forumet för att i första hjälpa alla er medlemmar. Det är inte vi mot medlemmarna. Vi är ju medlemmar bara att vi också ska se till att forumet inte spårar ur totalt. :angry:

Jag tycker det blivit lite tråkig stämning på sistone och förstår inte riktigt varför, jag tycker inte vi stänger trådar mer "lättvindigt" än tidigare, men kanske har det blivit fler trådar som behöver stängas nu än det var förut?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...