Jump to content

Vad tycker du om "reglerna" på GTAsajten?


Zyber
 Share

Vad tycker du om "reglerna" på GTAsajten?  

62 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 97
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

men om forumet är stort eller inte...ni är ju redan ett antal moderatorer och varför kan man inte få ha lekar??? och reglerna måste inte va så hårda...fast det är ju klart om man inte vill ha dom gamla medlemmarna kvar så e de så...

lekarna gör det så oseriöst, och lockar till sig snorungar >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lekarna gör det så oseriöst, och lockar till sig snorungar :rolleyes:

dom som trycker på forumet på gtasajten tror ja är intreserade av gta...och man söker hjälp med nåt...sen när man inte behöver hjälp längre? vad ska mna gö då??? lämna forumet eller leka en lek...tror största delen väljer å lämna forumet

om man inte för ha lekar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

dom som trycker på forumet på gtasajten tror ja är intreserade av gta...och man söker hjälp med nåt...sen när man inte behöver hjälp längre? vad ska mna gö då??? lämna forumet eller leka en lek...tror största delen väljer å lämna forumet

om man inte för ha lekar...

Men varför måste man leka lekar?

Varför kan man inte diskutera film, musik och annat kul...?

Det är klart att det inte är så kul att sitta och diskutera samma saker hela tiden, så skapa nya intresanta topicar istället då!

Har du en favorit film? Skapa en topic om den!

Har du en favorit artist? Skapa en topic om hon/han då!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om du känner så kan du ju lämna forumet... själv tror jag att man får väldigt mycket bättre respons i ett forum än om man mailar nån.

+ att jag inte tror att hultan skulle orka med att svara på alla mail från snonrungar som unndrar hur man klarar 3de uppdraget i vc eller undrar hur man tar bort skrivskydd, det är det forumet är till för. och du behöver inte hänga här om du tycker det är meningslöst, det är upp till dig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@KalleR: Bara för att du är 17 eller va du nu e så behöver du inte kalla alla som är mindre än dig för snorungar. Som om jag skulle kalla dig för PeddoKalle eller nått :D (ta inte illa up :P ) :) Hultan går inte å kallar dig för skitunge.

Så jag tycker att du ska tänka dig för innan du postar, och sluta kalla folk för snorungar, peddokalle...oj fan ochså :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om du känner så kan du ju lämna forumet... själv tror jag att man får väldigt mycket bättre respons i ett forum än om man mailar nån.

+ att jag inte tror att hultan skulle orka med att svara på alla mail från snonrungar som unndrar hur man klarar 3de uppdraget i vc eller undrar hur man tar bort skrivskydd, det är det forumet är till för. och du behöver inte hänga här om du tycker det är meningslöst, det är upp till dig

när du skriver ordet "snorungar" vilka tänker du på då? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...