Jump to content

Första gången!


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

Första gången jag fick kontakt med GTA var när en kompis som jag känner hade fått ett sprillans nytt GTa2. Fan vad roligt jag tyckte det va... :(:ph34r:

Se`n sa jag det till en annan kompis...då sa han att han hade GTA...så fick man köra ettan också...två år gick och gtaIII kom till ps2 tyckte s*itbra om de...och så köpte jag för några månader se`n gta london föratt komplettera...Nån annan som kommer ihåg sin gta-story? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första gången jag fick reda på att det fanns något som hette Grand Theft Auto var när jag läste en tidningsartikel där en moraltant klagade på att man spränger polisbilar i luften och tyckte att spelet borde förbjudas.

Första gången jag spelade GTA1 var hos en kompis när jag gick i fyran och första gången jag spelade spelet hemma var faktist så sent som i våras... dessförrinnann hade jag bara spelat GTA1 en ända gång. GTA2 och GTA London hade jag aldrig spelat före slutet av vårterminen det här året och GTA3 spelade jag första gången den 16:e Augusti. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...