Jump to content

Första gången!


Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

Första gången jag spelade det var när jag fick en bränd version av GTA av en kompis. Det var någon gång vi årskiftet 1997/1998.

Sedan startades GTAsajten på våran 1998 (har dock inget exakt datum -_- )

hur såg sajten ut då? eller hur tänkte du?... tänkte du bara att det ska bli en liten hemsida med några besökare om dan, för denna sajt har nästan alltid över 10 hela tiden och oftast mer. Och det är väl det största svenska gta forumet, lr?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillade Hultans gamla hemsida på passagen! Jag bryr mig oftast inte om grafiken, bara om det finns nåt vettigt på hemsidan! *asg* :angry::angry:

Men om man tar GTASajten så är de jävligt bra grafik! Eller design då... :angry:

Första gången jag spelade GTA1 var hus min kusin! När jag blev polisanmäld så fick han ta över!! *asg* :angry: Då va man ganska liten! Nu ska jag försöka installera GTa2!! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

min kompis hade det på en demo till playstation och vi satt och spelade det hela tiden... sedan fixade jag det till data. gta2 köpte jag ett par veckor efter det kom ut till playstation. gta3 köpte jag till playstation2 den dagen det släpptes, vice city fick jag i tisdags efter att ha väntat förgäves från spelbutiken, och varit tvungen att åka och köpa det själv...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...