Jump to content

GTA till GC!!!


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 524
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kolla här!! HAHAHAHAHA!!! Man flabbar i hjäl sig! LOOOL. Barn spel på topplistan . På : 1an 3an 4an osv. :-D och 2an är ett minneskort eller vad det va DET ÄR BEVISET ! KOLLA GC TOPPLISTAN

Snälla kan du bara gå och dö..

skulle tippa din ålder på ca 8-9 bats, annars borde du gå till någon form av kurrator om hjälp? va säger din lista på mest sålda spel hos webhallen?

Ingenting, och Mario kart e underbart kul!!!

Nått fel me de? Min flickvän älskar de..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första : HULTAN STÄNG TRÅDEN

Och den andra : Jag trodde du visste vad jag spela ANNARS hade jag inte varit medlem på GTAsajten

ska hultan stänga tråden för att du skackar bullsjit?

Tror inte han kommer stänga den? hellre får han banna mig härifrån om de ska vara så..

Tror Hultan förstår att man blir förbannad när du yttrar dig såhär.

och vadå tror du visste va du spelar? jag spelar inte GTA bara för att jag är medlem här?

jag gjorde däremot de.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodan lugna ner dig.. :wub:

Det är för fan bara en konsol..

Jag sitter hemma o lirar mitt Nintendo 8-bits för tillfället och till det finns det ju typ bara "barnspel".. Men säger någon nått om det? Nej.. för det är fan kult med 8-bit!!

Så lugna ner dig en smula och sköt ditt så sköter nog Fighter-2004 sitt i fortsättningen.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodan lugna ner dig.. :wub:

Det är för fan bara en konsol..

Jag sitter hemma o lirar mitt Nintendo 8-bits för tillfället och till det finns det ju typ bara "barnspel".. Men säger någon nått om det? Nej.. för det är fan kult med 8-bit!!

Så lugna ner dig en smula och sköt ditt så sköter nog Fighter-2004 sitt i fortsättningen.. :rolleyes:

Stellan.. Vad är de som avgör om ett spel ska klassas som "barnspel" ?

För att de har ett innehåll som är mer tänkbart för barn? isf inom vilken ålder innehar man titeln "barn" ?

Eller?

För att de spelas av barn?

För isf är väl GTA ett jävla barnspel de med, när småfjantar som detta forum är uppbyggd av sitter och yttrar sig på de sett dom gör?

Skulle tippa medelålder här på ca 12-13 år

Och dom kastar ur sig skit som att mario e barnslig? Ehh? Nått som är barnsligt är väl isf att bete sig som ni gör?

Ska man behöva dra samma dynga i vartenda forum innan alla har förstått? jag har en hel rad med illsinnade och förbannade människor som sammtycker om mina åsikter.

Klaga inte på Nintendo's skapelser! Dom är älskade av hela världen och ger mer spelglädje än "mogna" spel någonsin kommer göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nu läst genom topicen och allt jag kan säga är LOL!

Att kalla roliga kultspel för barnspel borde klassas som ett brott! Jag tror nog som Jodan nämnde att ni kallar det barnspel för att dölja att ni i själva verket diggar spelen hårt som fan. Jag skäms inte för att att jag gillar Mario(Nes, Snes och 64:an aldrig kört på GC).

LOL alla småungar som tror ni är tuffa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...