Jump to content

GTA till GC!!!


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 524
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
super mario är faktiskt kung!!! (SNES)

så mario äger ;)

PS2 är så yltig, nintendo har mer djup

vad då ytig??? GC är 100% bebis konsoll :P Jag kollade topplistan på Gamecube och där var ett av Mario spelen på topplistan! ;) Det är ju bevistet att alla som har gamecube gillar Mario spelen nästan och det är ju fan bara bebisar som gillar mario spelen. (annars e det lite skämmigt i min tanke)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmmm.. har bara en sak att säga.. gta kommer nog inte till gc! eftersom gc är en konsoll för de lite yngre och så tvivlar jag att den lilla lådan tar VC eller gta3 problemfritt utan att skära ner på grafiken.. och gc ÄR den sämsta konsollen på marknaden just nu. inget nätverk, ingen dvd, sämst grafik, barnsligast spel! då står det mellan X-box och ps2.. svårt! men jag gillar x-boxen mer(har en), men jag tror nog att ps2 är snäppet bättre eftersom det kom tidigare och har störst utbud av spel, även om x-boxens dvd är bättre

+ att man inte behöver minneskort! man kan spara alla savegames på hårdisken

thats life alla gc ägare! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

denna diskution kan hållapå i evigheter!!

Båda har sina för och nackdelar!

själv så tycker jag att xbox inte är till för någon. Och ni som tycker att mari är skit barnsligt, så ni inte köper konsolen, jag tycker att mario är as roligt spel, har inte spelat sunshine, men ni har garanterat inte spela Super Mario WOrld till SNES och Super Mario World 64 till N64, eller klassikern till NES. Det är känsla, dessutom så finns resident evil om ni inte vill verka fjolliga och töntiga för att ni spelar ett kul spel.

Och nintedno är en gammal tillverkare, har mest erfarenhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad då ytig??? GC är 100% bebis konsoll  :D  Jag kollade topplistan på Gamecube och där var ett av Mario spelen på topplistan!  B)  Det är ju bevistet att alla som har gamecube gillar Mario spelen nästan och det är ju fan bara bebisar som gillar mario spelen. (annars e det lite skämmigt i min tanke)

Du kan ju fan inte påstå att alla som kör Mario är bebisar! :D Är jag en bebis då? Jag har Mario Sunshine och jag gillar det! ^_^

Vad sitter du och kör hemma då? Mulle Meck?! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ogillar xbox av många olika skäl, kommer inte ihåg alla bara sådär.
  • Microsoft
  • Dom betalar spel tillverkare höga summor för att dom (motvilligt) ska släppa till Xbox
  • Nvidia kan gå i konkurs tack vare microsoft, som gort xbox
  • Det är inte en kosol

m.m.

Varför hatar du Micro$oft? :) Bara för att Windwos suger så gör inte hela företaget det... :lol:

Jag har väldigt svårt att tro att du har någon riktig fakta att basera ditt uttalande på. ^_^ Varför skulle dom inte vilja släppa det till Xbox?

Varför skulle nVidia gå i konkurs?

Det är visst en konsol, fast dän är väldigt lik en pc. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför hatar du Micro$oft? ;) Bara för att Windwos suger så gör inte hela företaget det... :lol:

Jag har väldigt svårt att tro att du har någon riktig fakta att basera ditt uttalande på. :D Varför skulle dom inte vilja släppa det till Xbox?

Varför skulle nVidia gå i konkurs?

Det är visst en konsol, fast dän är väldigt lik en pc. ;)

DU det är en dator för:

Att det har BIOS

Har hårddisk , nätverk och Ett oprativsystem m.m

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...