Jump to content

GTA till GC!!!


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 524
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...

HAHAH asså vilka nördar ni är! Kom inte och säg att gamecube är en barnkonsol. Jag känner vuxna som har det. Nintendo startade allt och de förtjänar inte skit från liftare (då menar jag xbox och ps2) Nintendo är bäst och först och så förblir det. Ni som säger att Mario, Zelda, Golden Eye och Metriod prime är barnsligt har knappt spelat spelen. GC en barnkonsol bah! Haha, visst det är rätt många barn som äger denna konsol men det betyder inte att den är dålig. Ok, detta med barnkonsol har kommit från konkurrenterna (ps2, xbox).

NI VÅGAR inte köpa gamecube för det är en barnkonsol, haha. Ni är rädda för att bli utskrattad av era polare "Kolla han har köpt en barnkonsol, vilken omogen jävel" Ni som kallar gc en barnkonsol är rätt barnsliga själv. hahaha! Så ni köpte en xbox (en liten sketendata) och PS2 istället som kommer aldrig uppnå att fixa HYPER BRA SPEL som mario och alla andra underbara nintendo spel.

Ni som inte vågar er på såkallade "barnspel" kan alltid lira Soul Calibeer 2 som anses vara det bästa fightin spel eller varför inte Metroid Prime som har fått mega bra recensionener eller kanske lite Star wars rouge squadron? För er som gillar fart kan gå och springa till butiken och köpa F-zero som har utmärkt fart känsla, alla som säger att GC är en barnkonsol kan gå och slänga sig i sjön. Hej då!

(OBS! En sak till kom inte med att PS2 har metal gear solid för det första metal gear solid kom till 8bitars sen så köpte det Playstation upp det. Samt Halo som är faktiskt riktigt kul till Xbox men dock slår det inte Golden EYE till N64! Jag kan inte skriva hur långt som helst, annars orkar ingen läsa.)

Redigerad av curry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAH asså vilka nördar ni är! Kom inte och säg att gamecube är en barnkonsol. Jag känner vuxna som har det. Nintendo startade allt och de förtjänar inte skit från liftare (då menar jag xbox och ps2) Nintendo är bäst och först och så förblir det. Ni som säger att Mario, Zelda, Golden Eye och Metriod prime är barnsligt har knappt spelat spelen. GC en barnkonsol bah! Haha, visst det är rätt många barn som äger denna konsol men det betyder inte att den är dålig. Ok, detta med barnkonsol har kommit från konkurrenterna (ps2, xbox).

NI VÅGAR inte köpa gamecube för det är en barnkonsol, haha. Ni är rädda för att bli utskrattad av era polare "Kolla han har köpt en barnkonsol, vilken omogen jävel" Ni som kallar gc en barnkonsol är rätt barnsliga själv. hahaha! Så ni köpte en xbox (en liten sketendata) och PS2 istället som kommer aldrig uppnå att fixa HYPER BRA SPEL som mario och alla andra underbara nintendo spel.

Ni som inte vågar er på såkallade "barnspel" kan alltid lira Soul Calibeer 2 som anses vara det bästa fightin spel eller varför inte Metroid Prime som har fått mega bra recensionener eller kanske lite Star wars rouge squadron? För er som gillar fart kan gå och springa till butiken och köpa F-zero som har utmärkt fart känsla, alla som säger att GC är en barnkonsol kan gå och slänga sig i sjön. Hej då!

(OBS! En sak till kom inte med att PS2 har metal gear solid för det första metal gear solid kom till 8bitars sen så köpte det Playstation upp det. Samt Halo som är faktiskt riktigt kul till Xbox men dock slår det inte Golden EYE till N64! Jag kan inte skriva hur långt som helst, annars orkar ingen läsa.)

Bra talat <_<

själv äger man gc :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAH asså vilka nördar ni är! Kom inte och säg att gamecube är en barnkonsol. Jag känner vuxna som har det. Nintendo startade allt och de förtjänar inte skit från liftare (då menar jag xbox och ps2) Nintendo är bäst och först och så förblir det. Ni som säger att Mario, Zelda, Golden Eye och Metriod prime är barnsligt har knappt spelat spelen. GC en barnkonsol bah! Haha, visst det är rätt många barn som äger denna konsol men det betyder inte att den är dålig. Ok, detta med barnkonsol har kommit från konkurrenterna (ps2, xbox).

NI VÅGAR inte köpa gamecube för det är en barnkonsol, haha. Ni är rädda för att bli utskrattad av era polare "Kolla han har köpt en barnkonsol, vilken omogen jävel" Ni som kallar gc en barnkonsol är rätt barnsliga själv. hahaha! Så ni köpte en xbox (en liten sketendata) och PS2 istället som kommer aldrig uppnå att fixa HYPER BRA SPEL som mario och alla andra underbara nintendo spel.

Ni som inte vågar er på såkallade "barnspel" kan alltid lira Soul Calibeer 2 som anses vara det bästa fightin spel eller varför inte Metroid Prime som har fått mega bra recensionener eller kanske lite Star wars rouge squadron? För er som gillar fart kan gå och springa till butiken och köpa F-zero som har utmärkt fart känsla, alla som säger att GC är en barnkonsol kan gå och slänga sig i sjön. Hej då!

(OBS! En sak till kom inte med att PS2 har metal gear solid för det första metal gear solid kom till 8bitars sen så köpte det Playstation upp det. Samt Halo som är faktiskt riktigt kul till Xbox men dock slår det inte Golden EYE till N64! Jag kan inte skriva hur långt som helst, annars orkar ingen läsa.)

Ööh...

Soul Calibur 2? Finns till PS2 och das Xbox också! Och ursprungligsspelet Soul Blade till PSX. DUH! :teehee:

[Ni är rädda för att bli utskrattad av era polare "Kolla han har köpt en barnkonsol, vilken omogen jävel"]

Är du säker på det? Utskrattad? <_<

Kanske GC är en tråkig konsoll, har ju minst utbud av spel? Kanske alla faktiskt tycker att GC är en barnkonsoll och inte övertygas av ditt inlägg? :angry:

Och förresten är den sämsta konsollen på marknaden just nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ööh...

Soul Calibur 2? Finns till PS2 och das Xbox också! Och ursprungligsspelet Soul Blade till PSX. DUH! :teehee:

[Ni är rädda för att bli utskrattad av era polare "Kolla han har köpt en barnkonsol, vilken omogen jävel"]

Är du säker på det? Utskrattad? <_<

Kanske GC är en tråkig konsoll, har ju minst utbud av spel? Kanske alla faktiskt tycker att GC är en barnkonsoll och inte övertygas av ditt inlägg? :angry:

Och förresten är den sämsta konsollen på marknaden just nu...

Kanske GC är en tråkig konsoll, har ju minst utbud av spel?

Det gc ger ut är för det mesta riktigt bra spel medans ps2 och xbox spottar ut schabbiga halvdana spel. Det är inte utbudet som gäller det är själva kvaliten i spelet. Om ni inte tror mig kan ni söka efter te x Metriod Prime, Zelda wind waker, Super smash bros recensioner och ovs Ni kommer få se höga siffror. Tro mig.

Angående soulcaliber så gjorde jag ett misstag, men om man inte gillar såkallade barnspel och har gc så kan man gå och köpa Soul calibeer. Det var ungefär så jag menade. Ehum ah juste de..

Redigerad av curry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mer än 50% av alla spel som kommer ut till GC är barn spel. Varför gör dom de då??? :teehee: Jo för det är för barn!

Hur definerar du ordet barnspel? Löljigt omslag på spelet, är det då ett barnspel? Frågan är har du lirat nåt gamecube spel som har skapats av Nintendo? Om du inte har det kan du gå och dö, haha. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gc ger ut är för det mesta riktigt bra spel medans ps2 och xbox spottar ut schabbiga halvdana spel. Det är inte utbudet som gäller det är själva kvaliten i spelet. Om ni inte tror mig kan ni söka efter te x Metriod Prime, Zelda wind waker, Super smash bros recensioner och ovs Ni kommer få se höga siffror. Tro mig.

Angående soulcaliber så gjorde jag ett misstag, men om man inte gillar såkallade barnspel och har gc så kan man gå och köpa Soul calibeer. Det var ungefär så jag menade. Ehum ah juste de..

PS2 och Xbox har inte halvdana spel... :teehee:

För att nämna några;

Halo

MGS 2

Vice City

Nintendo mjölkar bara pengar ur samma, samma spelfigurer heeela tiden... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vem tror att GC är bättre än Xbox ?? <_< Då är man ju knäpp! PS2 vs GC är svårt. [MEN] efter som Playstation2 är världens mest sålda konsoll så kanske det visar att GC inte är så kul i alla fall. Jag har spelat GC några gånger och gillar inte handkontrolerna för det första.

Och Nitendo måste sänka priserna på GC bara för ingen köper det till 800/900kr :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fighter, japp gc säljer inte så bra eftersom konkurrenterna (xbox och ps2) har spridit ut att det är en barnkonso, som är fel! Handkontrollerna är de bästa i hela världen enligt många. Xbox har en tegelsten handkontroll och PS2 kan inte göra några nya handkontroller för de suger på det. Blicka tillbax vettja N64's handkontroll krossade hårt oxå. Jag tycker GC är bäst sen kommer PS2 sist är Xbox.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni e störda fanboys hela högen?

Va syftar ni på när ni klagar på konsollerna? lägg av med de.. för va är konsollerna utan bra spel?

Gillar ni inte game cube so jag älskar så håll då för helvete käften och var glada att ni inte köpte denna "skit barnsliga konsol" <_<

De är ni som e barnsliga som kastar skit på konsoller och nervärderar andra konsoller..

ps2 skulle jag vilja säga är isf den sämre konsollen av de 128 bitare som finns på marknaden idag.

tex game cube e 33% snabbare. men vem, bryr sig? både ps2xbox och gc är bra konsoller alla 3. emn de är ändå spelen som skapar konsollen..

Så sluta klaga snorungar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni e störda fanboys hela högen?

Va syftar ni på när ni klagar på konsollerna? lägg av med de.. för va är konsollerna utan bra spel?

Gillar ni inte game cube so jag älskar så håll då för helvete käften och var glada att ni inte köpte denna "skit barnsliga konsol" :rolleyes:

De är ni som e barnsliga som kastar skit på konsoller och nervärderar andra konsoller..

ps2 skulle jag vilja säga är isf den sämre konsollen av de 128 bitare som finns på marknaden idag.

tex game cube e 33% snabbare. men vem, bryr sig? både ps2xbox och gc är bra konsoller alla 3. emn de är ändå spelen som skapar konsollen..

Så sluta klaga snorungar.

hur gammal e du??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni e störda fanboys hela högen?

Va syftar ni på när ni klagar på konsollerna? lägg av med de.. för va är konsollerna utan bra spel?

Gillar ni inte game cube so jag älskar så håll då för helvete käften och var glada att ni inte köpte denna "skit barnsliga konsol" :rolleyes:

De är ni som e barnsliga som kastar skit på konsoller och nervärderar andra konsoller..

ps2 skulle jag vilja säga är isf den sämre konsollen av de 128 bitare som finns på marknaden idag.

tex game cube e 33% snabbare. men vem, bryr sig? både ps2xbox och gc är bra konsoller alla 3. emn de är ändå spelen som skapar konsollen..

Så sluta klaga snorungar.

bra att du tar upp kampen :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, jodan. Där skällde du ut dem, hehe. Iallafall så blev jag jävlit upprörd själv! När jag såg att många ansåg att gc är en barnkonsol, så var jag tvungen att försvara den! För det är en jävlit bra konsol och den skall inte smuts kastas, typiskt. Iallafall så har konkurrenterna xbox och ps2 fått folk att tro att den är endast för småbarn. Men det är självklart fel!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni e störda fanboys hela högen?

Va syftar ni på när ni klagar på konsollerna? lägg av med de.. för va är konsollerna utan bra spel?

Gillar ni inte game cube so jag älskar så håll då för helvete käften och var glada att ni inte köpte denna "skit barnsliga konsol"  :rolleyes:

De är ni som e barnsliga som kastar skit på konsoller och nervärderar andra konsoller..

ps2 skulle jag vilja säga är isf den sämre konsollen av de 128 bitare som finns på marknaden idag.

tex game cube e 33% snabbare. men vem, bryr sig? både ps2xbox och gc är bra konsoller alla 3. emn de är ändå spelen som skapar konsollen..

Så sluta klaga snorungar.

måste quota mig själv..

Glömde säga att räknar ni ps2 och xbox fanboys Zelda och Resident Evil serierna som dåliga?

jag misstänker att ni där som vågar stå och smutskasta och gnälla över Nintendo är ca 10 - 13 års åldern och inte har en blekaste aning om vad spelglädje och tv spels utveckling handlar om?

Oooh yea ps2 säljer bäst, då måste den vara bäst, så tänker ni när ni ska inhandla en konsoll. Tänk om och se vilka spel som delar ut mest spelglädje och livslängd..

Ni som är så råkåta på GTA serien, spela då den då och ha kul åt att spela ett enfomigt spel med kass story och 5 st olika skins på gubbarna.

men visst fan e playstation och xbox bra, tacka för de, men jag har nog en misstanke om varför.

För att du kan INTE kopiera Nintendo's spel i första taget..

Svenska folket och folk i övrigt e snåla som satan och ser de som en bra grejj att kunna ladda ner spelen och kopiera dom.. men de gör inte game cube till en DÅLIGARE konsoll, snarare en bättre i mina ögon.

Game cube = en konsoll för dom kräsna och rika :wub:

de har Nintendo sett till..

Och deras försäljning har iofs minskat me nåra miljarder men vafan.. dom står kvar :D

Länge leve NINTENDO och SEGA!

Redigerad av Jodan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vem tror att GC är bättre än Xbox ?? :rolleyes: Då är man ju knäpp! PS2 vs GC är svårt. [MEN] efter som Playstation2 är världens mest sålda konsoll så kanske det visar att GC inte är så kul i alla fall. Jag har spelat GC några gånger och gillar inte handkontrolerna för det första.

Och Nitendo måste sänka priserna på GC bara för ingen köper det till 800/900kr :wub:

Du e ganska patetisk, för vad fick Microsoft göra dom som försökte kursa sina verktygslådor för 5000 spänn ?? patetisk e du och dom. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...